Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: با پیگیری‌های شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از حدفاصل باغ بهادران روستای چم طاق تا تالاب بین المللی گاوخونی در راستای حفظ و صیانت از حریم و بستر رودخانه زاینده‌رود اجرای چهار حکم قطعی صادره از محاکم قضایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حسن ساسانی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: در ۲۰ روز گذشته، با پیگیری‌های شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از حدفاصل باغ بهادران روستای چم طاق تا تالاب بین المللی گاوخونی در راستای حفظ و صیانت از حریم و بستر رودخانه زاینده‌رود اجرای چهار حکم قطعی صادره از محاکم قضایی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با قطعی شدن احکام قضایی، رفع تصرف سه مورد که به ساخت و ساز ویلا در منطقه باغ بهادران به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و همچنین مورد دیگری که به محصور کردن باغی به واسطه احداث دیوار در روستای اسلام آباد شهر درچه به مساحت ۶۰۰ مترمربع تخصیص یافته بود، عملیاتی شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به توقیف تجهیزات تخلیه نخاله از بیستم تیرماه تاکنون اشاره کرد و افزود: توقیف این تجهیزات تخلیه بیشتر در منطقه شرق استان اصفهان گزارش شده است؛ البته پاکسازی نخاله‌های تخلیه شده حریم و بستر رودخانه زاینده‌رود با همکاری شهرداری شهر فلاورجان و دهیاری روستای گارماسه هم از اقدامات ۲۰ روز اخیر است.

وی افزود: بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع از نخاله‌های حاشیه زاینده‌رود در محدوده روستای گارماسه از توابع شهرستان فلاورجان با همکاری شهرداری، به منطقه‌ای مطابق با ضوابط و قوانین موجود، منتقل و بستر رودخانه زاینده رود از نخاله‌ها و پسماند‌های موجود پاکسازی شد.

ساسانی به توقیف ۶ مورد ادوات برداشت غیرمجاز آب و پساب هم در این ایام اشاره کرد و گفت: گشت یگان حفاظت شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان با نظارت و پایش مستمر رودخانه زاینده رود نسبت به توقیف این ادوات اقدام کرده و ادوات غیرمجاز به انبار سد رودشتین منتقل شده است.

وی با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی به صورت شبانه روزی از طریق سامانه ۳۸۴۸ افزود: این سامانه برای تسهیل ارتباط راه اندازی شده و ثبت و رسیدگی به هر گونه تخلفات آبی در سراسر استان از طریق سامانه تلفنی مقدور است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان زاینده رود حکم قضایی بستر رودخانه زاینده رود شرکت آب منطقه ای اصفهان حریم و بستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۵۶.۸ هکتار اراضی ملی و دولتی استان اصفهان با اجرای ۲۲ فقره حکم قطعی قضایی (قلع‌وقمع و خلع ید) در سال گذشته رفع تصرف شد.
سرهنگ امیرسعید باقری با اشاره به تشکیل هشت مورد پرونده قضایی (کیفری) در سال گذشته نیز افزود: در این مدت ۱۶۰ مورد اخطار به متصرفان اراضی ملی و دولتی استان اصفهان نیز صادر شده است.
وی ادامه داد: گشت زنی مستمر در حوزه استحفاظی به‌منظور پیشگیری تعرض به اراضی، جلوگیری از هر گونه اخلال، تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب، ایجاد مزاحمت در اراضی، برخورد قاطع و فوری با متعرضان و متصرفان اراضی دولتی و تهیه و تدوین طرح‌های موردنیاز به‌منظور تأمین حفاظت اراضی از جمله وظایف عوامل این یگان است.
وی با بیان اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع است، گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده و هم استانی‌ها می‌توانند تمامی اخبار، اطلاعات و گزارش‌ها خود را پیرامون موضوع زمین خواری اطلاع‌رسانی کنند..

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد