Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی پلیس همدان جزئیات تیراندازی منجر به فوت در قهاوند همدان را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، پلیس درباره حفاری غیر مجاز در قهاوند و تیراندازی منجر به فوت توضیح داد.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: چند فرد با استفاده از تاریکی هوا برای چند شب متوالی اقدام به حفر زمینی در شیرین آباد منطقه قهاوند شهرستان همدان به منظور یافتن اشیای تاریخی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو شکایت اداره میراث فرهنگی و در خواست نماینده این سازمان از پاسگاه قهاوند رسیدگی به  این موضوع  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: عوامل پاسگاه قهاوند پیرو دستور قضایی، به همراه نماینده میراث فرهنگی در محل تخلف حضور یافتند که حفاران غیرمجاز با دیدن پلیس پا به فرار گذاشته و  بخشی از وسایل و ادوات حفاری را جا گذاشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان اظهار داشت: متهمان با وجود شنیدن صدای آژیر خودروی پلیس به دستور ایست و شلیک هوایی بی‌توجهی کردند که در پی تعقیب آنها پلیس برای متوقف کردن آنها با بهره گیری از قانون بکارگیری سلاح مجبور به شلیک شد.

بشری ادامه داد: به علت تاریکی هوا، پستی و بلندی مسیر و کمانه کردن، متاسفانه گلوله به بدن یکی از افراد برخورد کرد و ماموران فرد مجروح را بی درنگ با خودروی ناجا به مرکز درمانی قهاوند و سپس به مرکز درمانی همدان منتقل کردند که متاسفانه به علت شدت جراحات جان باخت.

وی ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی اعلام کرد: موضوع با تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعلام و ارسال شد و مراتب تحت رسیدگی است و قطعا دستگاه قضایی با رعایت عدالت و انصاف به موضوع رسیدگی و اگر تخلفی صورت گرفته باشد به آن رسیدگی خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین اخبار حوادث پلیس فتا تیراندازی همدان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست شورای عالی قضایی استان  با دادگستری اظهار داشت: اگر چنانچه اتقان آرای وجود داشته باشد پدیده کارچاق کنی کاهش پیدا می کند به همین منظور تحقق عدالت جز ارکان زندگی اجتماعی است که ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این نشست از کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های ورودی به دادگستری استان خبر داد و عنوان کرد: از هزار و ۳۵۰ پرونده ورودی در دو سال گذشته بیش از هزار و ۲۵۰ پرونده رسیدگی شده است.

علی محمدی در ادامه اضافه کرد: دادگاه‌های کیفری استان در بحث رسیدگی به پرونده‌های خشن نیز حائز رتبه‌های برتر کشور شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار