Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی ها هنوز هم به جذب فولبک انگلیسی روباه ها علاقه دارند.

بن چیلول، مدافع چپ 23 ساله و انگلیسی باشگاه لسترسیتی مدت ها است که مورد توجه سران باشگاه چلسی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، سران چلسی تاکنون موفق نشده اند تا بر سر خرید بن چیلول با مسئولان لسترسیتی به توافق برسند و این دو باشگاه روی مبلغ فروش چیلول اختلاف نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا سران لسترسیتی ارزش بن چیلول را 80 میلیون پوند می دانستند اما با گذشت زمان، آن ها از موضع خود کوتاه آمده و حاضر به فروش چیلول با مبلغ کمتری نیز هستند. در فصل جاری، بن چیلول در 33 مسابقه برای لسترسیتی به میدان رفته است و موفق شده تا 3 گل به ثمر برساند و 4 پاس گل نیز بدهد.

همچنین بخوانید:

بن چیلول گزینه اصلی چلسی برای تقویت سمت چپ خط دفاعی

نقل و انتقالات چلسی | در کنار کای هاورتس، آبی ها به دنبال جذب بن چیلول و دکلان رایس نیز هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بن چیلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای منابع انگلیسی، باشگاه لیورپول آماده است تا قرارداد همکاری جدیدی با آدیداس از فصل 26-2025 آغاز کند.

پس از یک فرآیند مناقصه، آدیداس به عنوان برنده مناقصه برای عقد قراردادی به مدت پنج فصل، از 2025 تا 2030 شناخته شد. به این ترتیب آدیداس پس از 13 سال یک بار دیگر اسپانسر و تامین کننده البسه باشگاه لیورپول خواهد شد. آدیداس در این راه رقبایی چون نایکی و پوما را شکست داد. نایکی در حال حاضر اسپانسر اصلی قرمزهاست.

نایکی از فصل 21-2020 تامین‌کننده کیت لیورپول است و قبل از آن نیوبالانس اسپانسر باشگاه بود.

نایکی تنها 30 میلیون پوند (37 میلیون دلار / 34.8 میلیون یورو) در هر فصل به لیورپول پرداخت می کند، مبلغی نسبتاً کم برای یک باشگاه در سطح لیورپول. انتظار می رود آدیداس بیش از 50 میلیون پوند به لیورپول بپردازد.

نیو بالانس بین سال‌های 2015 تا 2020 سالانه 25 میلیون پوند به لیورپول پرداخت می‌کرد، دوره‌ای که باعث شد این باشگاه اولین قهرمانی خود در لیگ پس از 30 سال و ششمین قهرمانی اروپا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست