Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- این روزها صحبت هایی در خصوص انتقال پائولو دیبالا به رئال مادرید مطرح شد اما یوونتوس از تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی مطمئن است.
به گزارش آریا، اخیرا مدیاست شایعه ای را مطرح کرد که رئال مادرید به دنبال جذب پائولو دیبالا از یوونتوس است و برای خرید او قصد دارد ایسکو را به یووه بدهد. مطابق انتظار، این شایعات چندان جدی به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از فابریتزیو رومانو، یک سال پیش پائولو دیبالا در آستانه جدایی از یوونتوس قرار داشت اما او بار دیگر به یکی از ستون های بیانکونری تبدیل شده است. به همین علت، یوونتوس نمی خواهد پائولو دیبالا را از دست دهد و این ستاره آرژانتینی نیز از حضور آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس راضی است. رئال مادرید نیز هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب دیبالا به یوونتوس ارائه نداده است. علاوه بر این، فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید پیش تر گفته بود این باشگاه برنامه ای برای خرید بازیکنی بزرگ در تابستان 2020 ندارد.
هیچ مذاکره ای میان یوونتوس و رئال مادرید بر سر انتقال پائولو دیبالا صورت نگرفته است و رئال مادرید نمی خواهد پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای جذب مهاجم 26 ساله بانوی پیر ارائه دهد. بحث معاوضه ایسکو و دیبالا نیز جدی به نظر نمی رسد. یوونتوس ماه هاست که روی تمدید قرارداد پائولو دیبالا کار می کند و با وجود مسائل پیچیده در راستای حق تصویر دیبالا، از تمدید قرارداد او مطمئن است. تنها یک راه برای انتقال دیبالا به رئال مادرید وجود دارد و آن هم این است که تیم اسپانیایی، پیشنهادی به یوونتوس دهد که قابل رد کردن نباشد و در حال حاضر رئال مادرید برنامه ای برای این کار ندارد.
فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید پس از قهرمانی باشگاهش در لالیگا در مصاحبه با Movistar گفت: بارتومئو دوست خوب من است. ما بیشتر از این که اختلاف نظر داشته باشیم، با یکدیگر اتفاق نظر داریم. اخیرا بارها با یکدیگر صحبت کرده ایم اما موضوع صحبت های ما VAR نبوده است. در این تابستان خبری از خرید بزرگ نیست چون وضعیت [اقتصادی] بد است. نمی توانیم از بازیکنان بخواهیم دستمزدشان را کاهش دهند و در عین حال خریدهای بزرگ انجام دهیم.
یوونتوس با روی کار آوردن آندره آ پیرلو به جای مائوریتزیو ساری، مأموریت ویژه ای به اسطوره فوتبال ایتالیا داده است تا تیم را آماده قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کند. به نقل از AS، هنوز مشخص نیست که سبک بازی تیم پیرلو به چه صورت خواهد بود چرا که او به تازگی به عنوان سرمربی تیم زیر 23 ساله های یوونتوس منصوب شده بود اما به نظر می رسد نوع بازی مد نظر مدیران یوونتوس ارائه فوتبالی هجومی باشد تا تیم را حول محور مهره ای گلزن مثل کریستیانو رونالدو بچینند.
خط میانی یوونتوس مشخصاً نیاز به تقویت دارد و با جدایی میرالم پیانیچ و انتقال آرتور ملو، از بارسلونا باز هم احساس نیاز وجود دارد و شاید بانوی پیر بار دیگر به سراغ ایسکو، هافبک نیمکت نشین رئال مادرید برود. La Gazzetta dello Sport مصاحبه ای قدیمی از پیرلو منتشر کرده که بعد از حذف یوونتوس به دست آژاکس در لیگ قهرمانان فصل گذشته انجام شده است: برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنی مثل ایسکو احتیاج دارید. خط میانی کلید همه چیز است؛ شما کریستیانو را دارید اما باید به دنبال راهی برای تغذیه او هم باشید. با اینحال، رسانه های اسپانیایی احتمال جدایی هافبک 28 ساله اسپانیایی از رئال مادرید را در وضعیت کنونی بازار نقل و انتقالات بعید می دانند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاره آرژانتینی یوونتوس ایسکو دیبالا پائولو دیبالا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس