Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز علیرغم اینکه مبارزه با دشمنان پیچیده شده اما اصول مبارزه با دشمن تغییر نکرده و عناصری همچون مقاومت، مجاهدت محور مبارزه با دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات استان مرکزی گفت: استان مرکزی با توجه به ابعاد گسترده و ظرفیت های بی شماری که در آن نهفته اهمیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ دارد و لذا باید به آن توجه ویژه ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمی اظهار کرد: امروز دوره ای بسیار دشوار و پیچیده ای را در حوزه جنگ فرهنگی دنبال می کنیم و دشمنان در قالب شیطان بزرگ با همه توان به میدان آمده اند.

وی ادامه داد: علیرغم توطئه ها و تلاش های دشمنان امروز خوشبختانه شرایط نشان می دهد در جنگ فرهنگی پیروز شده ایم و اگرچه خرمشهرهای زیادی برای فتح کردن پیش رو داریم اما فتوحات فرهنگی نشان می دهد در حال غلبه بر دشمنان هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: یکی از فتوحاتی که نشان می دهد در حال غلبه بر دشمنان هستیم رویش جوانانی همچون شهید حججی ها و شهدای مدافع حرم است که دستگاه تبلیغاتی دشمن را دچار آشفتگی کرده است.

وی یکی دیگر از فتوحات غلبه بر دشمن را تشکیل راهپیمایی ها و تجمعات مردمی برای دفاع از انقلاب عنوان کرد و افزود: نمونه اخیر آن در تشییع باشکوه شهید سلیمانی بود.

قمی یادآور شد: امروز علیرغم اینکه مبارزه با دشمنان پیچیده شده اما اصول مبارزه با دشمن تغییر نکرده و عناصری همچون مقاومت، مجاهدت محور مبارزه با دشمنان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغات باید راهگشای مشکلات و گره های مردم باشد بیان کرد: اگر مسائل اقتصادی با تبلیغات حل می شوند نباید لحظه ای درنگ در این موضوع شود و این با توجه به ظرفیت های صنعتی استان مرکزی و تحقق جهش تولید باید بیش از گذشته مورد توجه باشد.

وی بیان کرد: استان مرکزی دارای سرمایه های بزرگ نیروی انسانی است و لذا نیاز است اتفاقات فرهنگی موثرتری در این راستا انجام شود.

قمی با اشاره به اینکه امروز مبلغین در حوزه اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی وظایف سنگینی بر دوش دارند بیان کرد: لذا باید گام های بلندتری برداشته شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات امروز در دوره تحول به سر می برد و در این راستا برنامه ریزی های بسیار خوبی برای اتفاقات بزرگ پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات خادم یاری حوزه فرهنگ است و در این راستا به اندازه توان برای اعتلای فرهنگ و خدمت گزاری آمادگی کامل را داریم.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام صفر قربان پور تقدیر و حجت الاسلام صفر عباسی به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مبارزه با دشمنان مبارزه با دشمن استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش، گفت: نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند و با آمادگی کامل هر تهدیدی از سوی دشمن را پاسخ قاطع می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از ارتشیان حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان که با حضور ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز ارتش، اظهار داشت: امروز رسالت همه جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و جوانان ما باید با زندگی و سیره شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، گفت: امام راحل با بصیرت و دوراندیشی کامل اجازه نداد ارتش منحل شود چرا که منافقین به دنبال انحلال ارتش بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه امروز ارتش سرباز ولایت و خدمتگزار مردم در همه عرصه‌ها است، بیان کرد: شهید سپهبد قرنی نخستین شهید ترور کشور است که نقش مهمی در ماندگاری ارتش داشت و منافقین فعالیت‌های اثرگذار او را تاب نیاوردند.

وی با بیان اینکه امروز ارتش و سپاه پاسداران دو بال قدرتمند در کنار نظام اسلامی هستند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همدلی، اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را برای عزت نظام اسلامی تقدیم کرده است و از خدا می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار بدهد، گفت: ارتش با آمادگی کامل آماده است تا هر تهدیدی از سوی دشمن را پاسخ قاطع بدهد.

وی با بیان اینکه ارتش در راستای شعار «الَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» هیچ تعارفی با دشمنان ندارد و از سوی دیگر در کنار مردم عزیز است، ادامه داد: 110 خانواده کمیته امداد تحت پوشش کمیته امداد تحت حمایت ارتشیان در استان کرمان قرار دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه در حدود دو سال گذشته حدود 30 مورد توزیع لوازم منزل و جهیزیه کمیته امداد را با لجستیک ارتش توزیع کردیم و تمام امکانات ارتش در خدمت مردم است، گفت: ارتش پا در رکاب ولایت و فدایی ملت است و به این شعار اعتقاد کامل داریم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است