Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سازمان غذا و دارو، محمود آل‌بویه روز سه شنبه درباره برخی فرآورده‌های طبیعی و سنتی برای درمان بیماری کووید ۱۹ افزود: در سایر نقاط جهان نیز سازمان‌های غذا و دارو آمریکا، هند و سنگاپور نیز هیچ مجوزی به فرآورده‌های گیاهی و طبیعی برای درمان بیماری کووید ۱۹ صادر نکرده‌اند.

معاون اجرایی اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو بیان کرد: در مورد خاصیت ضد کرونایی برخی فرآورده‌ها، ادعا‌هایی مطرح می‌شود و پس از این‌که مستندات لازم را درخواست می‌کنیم که در اکثر موارد افراد مدعی در میانه کار منصرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آل بویه گفت: مدعیان ساخت درمان کووید ۱۹ از لحاظ قانونی مجاز به کارآزمایی بالینی نیستند. ثبت و ورود فرآورده‌های دارویی و گیاهی دارای مراحل خاصی است تا وارد کارآزمایی بالینی شود؛ بنابراین به مردم توصیه می‌شود به هیچ وجه به تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استناد نکنند.

به گزارش ایرنا، تا ظهر امروز (سه شنبه) ۳۳۱ هزار و ۱۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۸۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرآورده طبیعی پارسی خبر سازمان غذا و دارو ویروس کرونا سنتی غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد

امین مهدی زاده  در حاشیه بازرسی از واحد‌های توزیع گوشت بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه درمان هرگونه دام و طیور مستلزم کسب مجوز‌های لازم از سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی می‌باشد فردی بدون هرگونه مجوزی اقدام به درمان می‌نمود که با طرح دعوا و تهیه دادخواست توسط این اداره در مراجع قضایی به سه ماه حبس محکوم شد.
این مقام مسئول از کلیه دامداران درخواست کرد جهت درمان دام‌های خود حتماً از همکاران دامپزشک دارای مجوز رسمی کمک بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد