Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@05:25:43 GMT

فیلم/ انتقال جسد احتمالی سها رضانژاد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۵۸۹۸

‍‍‍‍‍‍

صراط: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کوهنورد گمشده سها رضانژاد غرب استان گلستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به صدور هشدار جوی وضعیت قرمز برای دو روز آتی در استان، اظهار داشت: طبق آنچه که نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد بخش عمده بارندگی‌ها غرب، شرق و جزایر را در بر خواهد گرفت و ضرورت دارد فرمانداران، مدیران و تمامی دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات رسان همچنین تجهیزات و ماشین آلات در آمادگی کامل باشند چرا که ممکن است سرعت وزش باد، بارندگی را به عرض‌های بالاتر نیز منتقل کند.

وی بر لغو مرخصی‌ها در همه سطوح اجرایی تاکید کرد و افزود: لازم است تمامی اعضای ستاد آماده‌ باش را به زیرمجموعه اعلام و تا سه رده جانشین را تعیین و معرفی کنند، همچنین مدیرکل مدیریت بحران، فرمانداران و صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس در تمامی برنامه‌ها و از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی استفاده و هشدارهای موردنیاز را به مردم اطلاع دهند چرا که فعالیت این سامانه بارشی در هرمزگان جدی خواهد بود و هر گونه غفلت یا قصور ممکن است تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان تاکید کرد: ضرورت دارد دستگاه‌های خدمات رسان آبفا، برق منطقه‌ای، توزیع برق، مخابرات، پخش فرآورده‌های نفتی، راهداری، شبکه بهداشت و درمان، هلال‌احمر، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، تربیت بدنی، آموزش و پرورش آمادگی کامل برای رفع هرگونه نقص احتمالی در اثر بارندگی، آماده سازی و تجهیز محل‌ها، اسکان اضطراری و امدادرسانی را داشته باشند، همچنین ماشین آلات مورد نیازِ از همین الان به مناطق متأثر از بارندگی اعزام شوند.

وی ضرورت بررسی وضعیت آب شرب مردم در زمان بارندگی را مهم دانست و گفت: آبفا و آب منطقه‌ای پایش مستمر و رفع کدورت احتمالی آب شرب را با جدیت دنبال کنند و پایداری شبکه برق سدهای شمیل و نیان همچنین آماده باش ژنراتورهای تأسیسات آبرسانی، افزایش حجم آب در مخازن ذخیره تصفیه خانه‌ها در دستور اقدام باشد و شرکت توزیع برق برای رفع هرگونه اختلال در شبکه برق رسانی آمادگی کامل را داشته باشد.

دوستی نظارت فرمانداران بر ساماندهی و لایروبی مسیل‌ها را مهم دانست و افزود: بازدید میدانی از پل‌های کن ارتفاع، بررسی وضعیت الان و حین بارندگی مسیر رودخانه‌ها و انحراف آب بویژه رودخانه‌های درون شهری که به مناطق مسکونی منتهی می‌شوند اهمیت دوچندانی دارد و در زمان بارندگی برای جلوگیری از آبگرفتگی در معابر شهری نیاز است پمپ‌های تخلیه آب فعالیت‌شان همزمان با آغاز بارندگی شروع شود تا آبگرفتگی‌ها به حداقل برسد.

استاندار هرمزگان با اشاره به احتمال سرریز شدن سد بردول پارسیان تاکیدکرد: فرماندار پارسیان در رفع مشکلات مناطق پایین دست سد بردول با قید فوریت اقدام کند و با توجه به احتمال بسته شدن محورهای فرعی و روستایی، تجهیزات بازگشایی، امکانات جابجایی ضروری افراد بیمار و مادران باردار از مناطق پرخطر به نقطه امن همچنین ذخیره سوخت و اقلام غذایی انجام شود.

دوستی اظهار داشت: دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف حتماً باید کشیک‌های عملیاتی داشته باشند و دستگاه‌های حوزه آب، برق و گاز نیز باید آمادگی کامل برای هر گونه بحران احتمالی را داشته باشند از طرفی با توجه به اینکه در صورت بروز سیلاب ممکن است چند ساعتی انتقال سوخت به شهرستان‌های متأثر با توقف روبرو شود شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از هم اکنون باید تمهیداتی برای تأمین سوخت دیزل مورد نیاز تأسیسات آبرسانی استان، سوخت جایگاه‌ها و گاز مایع مصارف خانگی در جزایر را به صورت مستمر داشته باشد.

استاندار هرمزگان بر هماهنگی فرمانداران با نیروی انتظامی استان و انسداد موقت مسیرهای پرخطر تأکید کرد و اطلاع رسانی برای جلوگیری از هرگونه صعود کوهنوردان به ارتفاعات، فعالیت‌های صیادی و قایقرانی یا اسکان در حریم رودخانه‌ها را بسیار ضروری دانست.

در این نشست دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی گزارشی از تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با مخاطرات احتمالی ارائه دادند.

کد خبر 6079044

دیگر خبرها

  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان
  • راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت
  • نتیجه جنگ احتمالی ایران و اسرائیل چه خواهد بود؟
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • آمادگی برای کنترل سیلاب‌های احتمالی در جنوب سیستان وبلوچستان
  • واکنش احتمالی بازار نفت به تنش‌های شب گذشته
  • غول نیجریه‌ای جانشین امباپه در پاریس می‌شود؟
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با کریستال پالاس
  • ترکیب احتمالی میلان برای بازی با ساسولو