Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام گرامیداشت روز خبرنگار همایش نقش رسانه در مکتب شهید سلیمانی همراه با رونمایی از کتاب گویا حسین پسر غلامحسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همایش«نقش رسانه در مکتب شهید سلیمانی» همراه با بزرگداشت روز خبرنگار سه شنبه(۲۱ مرداد) با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان و به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله و با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این مراسم سردار معروفی در سخنانی مبسوطی که متعاقباً منتشر می شود؛ راجع به مکتب شهید سلیمانی سخن گفت و نقش رسانه در ترویج این مکتب را تشریح کرد و گفت: سند مکتب حاج قاسم هفته آینده رسانه ای می شود.

 

در ادامه این مراسم از خبرنگاران فعال در انعکاس اخبار سپاه تجلیل شد.

 

 

 

رونمایی از کتاب گویا«حسین پسر غلامحسین» در حاشیه این همایش و با حضور مهری منعمی، نویسنده کتاب انجام شد.

 

منعمی با اشاره به اینکه قرار بود هر کتابی را که راجع به سرداران شهید وجود دارد اما کامل نیست را تکمیل کنیم؛ به نقش استمداد از روح شهید یوسف اللهی در نوشتن کتاب اشاره و بیان کرد: باید کتابی می نوشتم که پاسخگوی نسل جوان باشد؛ کتابی که باید طی مدت دو ماه کامل می شد و خواب شبانه من در آن مدت به دو تا سه ساعت در شب می رسید.

 

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بنده معلم هستم و باید سر کلاس درس می رفتم به شهید یوسف الهی گفتم اگر می خواهی معجزه خودت را{در تکمیل کتاب} نشان بدهی الان وقت آن است زیرا اگر معجزه نباشد کلام من نمی تواند اثرگذار باشد و او معجزه اش را نشان داد.

 

منعمی اظهار داشت: عطش در کانال، اسمش اکبر بود، آرزویی که محقق شد، ناجی گمنام، کتاب پژوهشی بچه های آموزش تحت عنوان بال های پرواز، ۷۸ شهید به اضافه یک که سردار دل ها است؛ تدوین کردم و هم اکنون  نقش واحد آموزش لشکر ۴۱ ثارالله در دفاع مقدس را می نویسم.

 

سردار معروفی پس از استماع توضیحات منعمی ضمن قدردانی و آرزوی ثبات قدم در این مسیر برای این نویسنده؛ گفت: اندیشه زیبا عمل زیبا را می سازد. 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب گویا مکتب شهید سلیمانی نقش رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 

ابراهیم حاجیوند شصتی مسئول قرارگاه مردمی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بیش از یک هزار اطعام مهدوی به کمک دفتر مقام معظم رهبری و خیرین این شهرستان طبخ و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او افزود: پخت اطعام مهدوی در طی ۲ روز انجام شده و به دست نیازمندان رسید اما با توجه به اینکه تعداد نیازمندان تحت حمایت این مرکز بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر است نتوانستیم همه آن ها را در این ماه رمضان مهمان سفره مهدوی کنیم. 

حاجیوند شصتی ادامه داد: پخت این غذاها با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی، خانه هلال در امتداد غدیر، گروه جهادی شهید احمد حاجیوند الیاسی، کانون فرهنگی تبلیغی رهروان ولایت صورت گرفت.

مسئول قرارگاه مردمی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شرایط بد اقتصادی جامعه به شدت زندگی نیازمندان را تحت تاثیر قرار داده، ضرورت دارد مردم نیکوکار اندیمشک با همدلی بیشتری در کنار آن ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • نیم نگاهی به یاران و تربیت یافتگان مکتب امام حسن مجتبی علیه السلام