Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:18:01 GMT

صالحی در دیدار با سفیر لبنان: حادثه بیروت دل همه ما را مجروح کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۵۹۳۷

صالحی در دیدار با سفیر لبنان: حادثه بیروت دل همه ما را مجروح کرد

‍‍‍‍‍‍

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با حضور در سفارت لبنان مراتب همدردی خود با دولت و ملت لبنان را ابراز داشت و یادداشتی در دفتر یادبود قربانیان و آسیب‌دیدگان انفجار اخیر شهر بیروت مرقوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پرتال اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی،«علی اکبر صالحی» معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، عصر روز دوشنبه 20 مردادماه با حضور در سفارت لبنان در تهران ضمن ابراز همدلی و همدردی با دولت و ملت عزیز لبنان، یادداشتی در دفتر یادبود شهداء و آسیب‌دیدگان حادثه اخیر شهر بیروت مرقوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون رییس جمهور پس از گفتگویی صمیمی با «حسن محمد عباس» سفیر لبنان در تهران و عرض تسلیت به ملت و دولت بزرگ لبنان از وقوع این حادثه ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: این حادثه غیرمترقبه و باورنکردنی که بیش از 150 شهید و 5000 نفر مجروح داشت، دل همه ما را مجروح کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه احترام ویژه ای برای ملت و دولت لبنان قائل است، تصریح کرد: ملت لبنان ملتی علم دوست، با فرهنگ، مقاوم و دارای تاریخی دیرینه است. مثل برخی کشورها که در 50-40 سال اخیر بوجود آمده اند نیست و از زمان فینیقی ها در 6-5 هزار سال قبل به عنوان یک ملت بزرگ حضورش در جامعه جهانی مشهود بوده است. امروز هم این حضور مشهود است.

وی افزود: آثار علمی، فرهنگی و اقتصادی لبنان در کشور های عربی، خیلی فراتر از وسعت کوچک آن است.

ظریف با حضور در سفارت لبنان دفتر یادبود جانباختگان حادثه بیروت را امضا کردتسلیت ولایتی به ملت و دولت لبنان در پی حادثه دلخراش بندر بیروتپیام تسلیت آیت‌الله جنتی به مناسبت انفجار در بندر شهر بیروتپیام تسلیت رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انفجار بیروتدرخواست قالیباف از هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان بیروت/تسلیت به سیدحسن نصراللهپیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط انفجار بندر بیروت لبنان لبنان سازمان انرژی اتمی ایران علی‌اکبر صالحی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط انفجار بندر بیروت لبنان لبنان سازمان انرژی اتمی ایران علی‌اکبر صالحی پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است/ثبت نخستین واکسن جهان ۲ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۳ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۴ واکسن کرونا در روسیه از ۱۲ دی ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد ۵ تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+ فیلم ۶ موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است ۷ گام بزرگ شرکت چینی در ساخت واکسن کرونا ۸ زارعی: لبنان با استعفای دیاب دچار بحران نخواهد شد/ سه سناریو فراروی حزب‌الله مهمترین اخبار بین الملل موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است کردستان عراق| جزئیات جدید از حمله پهپادی ترکیه به نشست فرماندهان گارد مرزی عراق و پ.ک.ک یادداشت| انفجار بیروت جرقه‌ای برای روشن شدن آتش اصلی نشست گارد مرزی عراق و «پ.ک.ک» در اربیل هدف حمله پهپادی ترکیه قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت دیپلمات چینی: قطعنامه آمریکا علیه ایران فاقد مبنای قانونی است لاوروف: پیشنهادهای جدیدی برای حفظ برجام ارائه کرده‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انفجار بندر بیروت لبنان لبنان سازمان انرژی اتمی ایران علی اکبر صالحی انفجار بندر بیروت لبنان لبنان سازمان انرژی اتمی ایران علی اکبر صالحی سازمان انرژی اتمی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) به تاسیسات هسته‌ای ایران بازگشتند.

اولیانوف در پستی در تلگرام نوشت: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی که به دلیل تنش در منطقه به طور موقت از تاسیسات هسته‌ای ایران خارج شده بودند، برای انجام وظایف خود به ایران بازگشته اند.

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پیش‌تر اعلام کرده بود که بازرسی‌ها در روز سه‌شنبه پس از تعطیلی موقت سایت‌های هسته‌ای ایران در روز یکشنبه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین با تاکید بر اینکه مدرکی درباره ساخت سلاح هسته‌ای در ایران وجود ندارد، گفت که تنش‌های اخیر نیز خللی بر روند فعالیت‌های نظارتی این سازمان از برنامه هسته‌ای ایران ایجاد نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران