Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@23:34:39 GMT

تعویق یک ماهه کنکور لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۰۱۲

تعویق یک ماهه کنکور لغو شد

وزرای بهداشت و علوم در بیانیه مشترک اعلام کردند کنکور در تاریخ مصوب قبلی برگزار می شود.

به گزارش مشرق، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری در بیانیه مشترکی با اشاره به عدم تایید تغییر تاریخ برگزاری آزمون سراسری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، یادآور شدند که این آزمون با همکاری استانداران، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی در تاریخ قبلی یعنی ۲۹ مرداد تا یک شهریور، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پیرو اعلام نیاز به زمان بیشتر جهت برگزاری آزمون سراسری توسط مجریان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها  به نیت یافتن فضای مناسب برای برگزاری منطبق با پروتکل های سختگیرانه، مشروط به تایید تغییر تاریخ در ستاد ملی مدیریت کرونا، از آنجا که این تغییر بدلایل متعدد مورد تایید ستاد قرار نگرفت، مقرر شد با همکاری استانداران محترم، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی، کمبود فضاها و تجهیزات مورد نیاز جهت اعمال و اجرای پروتکل ها مهیا و آزمون سراسری در تاریخ مصوب قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا (در روزهای ۲۹-۳۰ و ۳۱ مرداد و یکم شهریورماه) برگزار گردد.

 دکتر سعید نمکی

دکتر منصور غلامی

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین ویروس کرونا کنکور سراسری وزیر بهداشت سعید نمکی منصور غلامی سازمان سنجش ستاد ملی بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدجعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب در این جلسه گفت:آزمون سراسری حلقه ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی بوده و برگزاری دقیق و بی‌عیب و نقص این آزمون مورد انتظار دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم و خانواده‌ها، برای راه‌یابی فرزندانشان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است، ازاین‌رو وظیفه و نقش ما در این رویداد، فراهم نمودن شرایط مطلوب برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون است.   وی افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و بدون دغدغه آزمون سراسری مطابق با قوانین اعلامی سازمان سنجش اندیشیده شده و همه پیش‌بینی‌ها برای جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است تا این آزمون ملی بدون خدشه و شبهه برگزار شود، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز از آمادگی کامل برای ارائه خدمات، تامین امکانات رفاهی و اجرایی در روز آزمون برخوردار هستند.   آزمون سراسری در میاندوآب به میزبانی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مرکز آموزش عالی شهید باکری برگزار خواهد شد، امیدواریم میزبان خوبی برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری باشیم.

دیگر خبرها

  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی