Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@10:12:19 GMT

تخفیف عجیب دستیار برانکو به پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۰۱۷

تخفیف عجیب دستیار برانکو به پرسپولیس!

 وکیل برانکو ایوانکوویچ در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشت: کمیته انضباطی به زودی رای خود را درباره پرونده مطالبات برانکو ایوانکوویچ اعلام می‌کند و فکر می‌کنم این موضوع بیشتر از جمعه طول نکشد.

برهمین اساس از طرفین این دعوی حقوقی تاکنون نامه‌ای به آنها مبنی بر اینکه پرسپولیس تا ۲۴ مرداد(۱۵ آگوست) فرصت دارد با برانکو، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ تسویه کند، ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها تاکنون ۹۹ درصد بدهی خود به مارکو استیلینوویچ را پرداخت کرده و ۳۰ درصد بدهی به سرمربی اسبق این تیم هم تسویه شده است. ضمن اینکه زلاتکو و ایگور هم پنج درصد مطالبات شان را دریافت کرده اند اما طبق اعلام دارو بوسیچ به خبرنگار فارس مربی بدنساز پرسپولیس در زمان برانکو هم یک درصد باقی مانده از مطالبات خود را بخشیده تا پرونده وی در فیفا بسته شود.

با این وجود باید دید فیفا درباره سه پرونده دیگر چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد. وکیل طلبکاران پرسپولیس پس از اتمام مهلت (۱۶ مرداد) پرداخت طلب آنها در تاریخ ۱۷ مرداد نامه‌ای به فیفا ارسال کرد تا با ارسال پرونده به کمیته انضباطی این نهاد اقدام‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: سایت باشگاه استقلال راه افتاد و خراب شد!

254 251

کد خبر 1420621

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه حکم کمیته تعیین وضعیت در مورد طلب رضا اسدی از باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف تایید شد چند ماهی طول کشید تا پرسپولیس مجبور به پرداخت مطالبات این بازیکن شود. 

باشگاه پرسپولیس در ماه های گذشته دنبال این بود تا در مورد مدل پرداخت مطالبات این بازیکن با او و مدیر برنامه هایش به توافق دست یافته و در چند بخش این مبلغ را پرداخت کند یا چک بدهد اما در این مورد توافقی حاصل نشد.  

حالا و در شرایطی که باشگاه پرسپوليس فقط سه روز تا تسویه حساب با این بازیکن مهلت دارد تلاش های درویش برای فراهم کردن پول طلب این بازیکن نتیجه داده و قرار است به زودی طلب اسدی که چیزی بالغ بر دو میلیارد و یکصد میلیون تومان است به او پرداخت شود. 

بدین ترتیب مهمترین مانع دریافت مجوز حرفه ای در بخش تسویه حساب با طلبکاران باشگاه حل شده و هواداران پرسپولیس می توانند نفس راحتی بکشند. 

رضا اسدی در لیگ بیست و یکم یک فصل برای پر کردن بازی کرد و گفته شد بالاترین مبلغ قرارداد در این تیم به او اختصاص یافته اما شرایط برای این بازیکن خط میانی خوب پیش نرفت. با این حال او بعد از آن در تراکتور و سپاهان در نقش یک مهاجم یکی از بهترین های لیگ برتر بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید.

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند