Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@21:00:43 GMT

سوءقصد به یک بازپرس ویژه قتل تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۰۲۲

سوءقصد به یک بازپرس ویژه قتل تهران

بازپرس ویژه قتل تهران توسط فرد یا افراد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت و در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری شد.

به گزارش مشرق، حدود ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته، عباس بخشوده؛ بازپرس ویژه قتل تهران (بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی ـ ناحیه ۲۷ تهران) توسط فرد یا افرادی که ظاهراً سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند، مورد سوءقصد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضارب یا ضاربان در جریان این سوءقصد، دو ضربه با جسم سخت و سنگین به سر بازپرس امور جنایی تهران وارد کرده و از محل گریختند.

قاضی بخشوده شب گذشته کشیک دادسرای مرکز بود که پس از خروج از منزل در حوالی خیابان فدائیان اسلام مورد سوءقصد قرار گرفت.

به گفته شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، حال عمومی قاضی بخشوده پس از جراحی امروز، مساعد است و در بخش i.c.u یکی از بیمارستانهای تهران بستری است و تحت درمان قرار دارد.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین سوء قصد اخبار حوادث تهران بازپرس دادسراي امور جنايي خیابان فدائیان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی صالحی» دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۴۳ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • دعوای ۲ مشتری نانوایی با کندن گوش