Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی به همراه مدیر کل بحران استانداری و فرماندار شهرستان ورزقان با حضور بر سر مزار جانباختگان روستای زلزله زده زغن آباد از توابع ورزقان با نثار فاتحه‌ای یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشته و با بازماندگان ابراز همدردی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، اعضای حاضر در جلسه‌ای که به همین مناسبت در فرمانداری شهرستان ورزقان تشکیل شده بود، حضور یافته و پیرامون عملکرد دستگاه‌های امدادی در حوادث به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

خانی فرماندار شهرستان ورزقان در این جلسه با تجلیل از خدمات جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح مختلف به ویژه زلزله ارسباران در سال ۹۱ و اطفاء حریق جنگل‌های ارسباران در سال جاری گفت: اتخاذ تدابیر لازم و بالا بردن سطح آمادگی نیرو‌های امدادی در سال‌های گذشته موجب کاهش تلفات ناشی از حوادث شده و مدیریت مطلوب حوادث را در پی داشته است.

همچنین در این نشست، مجتمع مس آذربایجان (سونگون ورزقان) از احداث مجتمع امدادی چند منظوره در منطقه علی بیگ کندی ورزقان خبر داد.

در این مجتمع تمامی دستگاه‌های امدادی از جمله جمعیت هلال احمر، پلیس راه راهداری، اورژانس و آتش نشانی مستقر شده و به ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان از سوانح و حوادث مختلف خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله زدگان جانباختگان زلزله جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان