Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:54:20 GMT

استارت یاران سردار آزمون با پیروزی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۰۳۴

استارت یاران سردار آزمون با پیروزی

تیم فوتبال زنیت روسیه مدافع عنوان قهرمانی لیگ جدید این کشور را با پیروزی آغاز کرد.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در آغاز هفته اول از فصل جدید لیگ برتر روسیه چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها زنیت سن‌پترزبورگ مدافع عنوان قهرمانی به دیدار روتور رفت و با ۲ گل به برتری رسید.

آرتم زیوبا مهاجم گلزن زنیت و دیروسی برای تیم خود گلزنی کردند و سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال ایران و آقای گل فصل گذشته رقابتها در دقیقه ۷۱ زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنیت در فصل گذشته توانست قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام شود تا جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • روزهای تاریک یاران علیپور تمام شد