Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@21:22:20 GMT

خشم شدید آذری از ستاره تیمش

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۱۵۴

خشم شدید آذری از ستاره تیمش

سعید آذری با اشاره به اضافه وزن پاتوسی به شدت از این بازیکن گله کرد و او را یک بازیکن بی مسئولیت و غیر حرفه ای خطاب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگویی درباره وضعیت آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی تیم فولاد گفت:

پاتوسی را دیروز در جریان بازی با سایپا دیدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از آمادگی ایده‌آل بسیار دور است. قهرمان حرفه‌ای باید به قرارداد و تعهداتش پایبند باشد. یکی از مسائلی که باعث شد فولاد در چند بازی اُفتان و خیزان جلو برود، همین شرایط پاتوسی بود که به کشورش رفت و در زمان مقرر به ایران بازنگشت. پاتوسی وقتی برگشت که کیلوها وزن اضافه داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد:

نکونام پس از سه یا چهار هفته به پاتوسی فرصت بازی داد تا بعداً بعضی‌ها نگویند چرا پاتوسی را بازی ندادید. واقعیت پاتوسی همین بود که دیدید. او یک بازیکن با استعداد است ولی تعهداتش را در دوران کرونا و پساکرونا به خوبی انجام نداد.

سعید آذری در پاسخ به این سؤال که آیا پاتوسی فصل بعد هم در فولاد می‌ماند؟ گفت:

پاتوسی اگر بخواهد همین‌طور بی‌مسئولیت باشد، با این قیمت دلار و ارز، به او نیازی نخواهیم داشت. من دنبال کسانی هستم که به تیم متعهد باشند. بازیکنی که ۸ کیلوگرم اضافه وزن دارد را می‌خواهم چه کار؟ برعکس برخی از باشگاه‌ها که دنبال یک اسم بازیکن می‌روند، باید بگویم که نمی‌توانم در یک استان محروم مثل خوزستان که بعضی‌ها حتی محتاج ۵۰۰هزار تومان هستند، چنین پولی به پاتوسی بدهم.

 

وی ادامه داد:

نمی‌گذارم پول مُفت گیر بازیکن خارجی بیاید. پاتوسی بازیکن باکیفیتی است ولی اگر بخواهد همین‌طور باشد، اجازه نمی‌دهم بماند. من فریب اسم بازیکن را نمی‌خورم بلکه یک بازیکن باید کیفیتش را نشان دهد و به تعهداتش پایبند باشد. شاید آرزوی خیلی از باشگاه‌ها داشتن پاتوسی و پاتوسی‌ها باشد اما من نمی‌توانم پول کارگران کارخانه فولاد را به کسی بدهم که فقط اسم و رسم دارد نه تعهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاتوسی فولاد خوزستان پاتوسی سعید آذری فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین گادوین منشا که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد علاقه دارد دوباره به پرسپولیس برگردد اما احتمال این اتفاق بسیار کم است.منشا در زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد حاشیه زیادی داشت به طوری که برانکو او را در اواسط فصل از این تیم کنار گذاشت.
با این شرایط به نظر می‌رسد بحث بازگشت منشا به پرسپولیس به فعالیت‌های رسانه‌ای او در فضای مجازی مرتبط خواهد بود. منشا در سال‌های اخیر کیفیت فنی خوبی هم نداشته به طوری که در هر تیمی حضور داشته مورد رضایت سرمربی قرار نگرفت و به همین دلیل تیم‌های مختلفی عوض کرده است!

کد خبر 840815 برچسب‌ها خبر ویژه باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • ستاره ارومیه: معنای دقیق دود از کنده بلند می‌شود
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟