Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نوحه‌خوانی و برپایی مراسم‌های مذهبی و عزاداری در تمامی مساجد مناطق شهری و روستایی استان سمنان برای مقابله با شیوع کرونا ویروس ممنوع است.

او با تأکید بر اینکه در مناطقی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند برپایی نماز‌های جمعه و جماعت ممنوع است، افزود: اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده نمازگزاران از ماسک، رعایت فاصله در اقامه نماز و رعایت مدت‌زمان تعیین‌شده برای ایراد خطبه در دستور کار مسئولان برگزاری ستاد نماز جمعه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار سمنان با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم نوحه‌خوانی و عزاداری در فرآیند برگزاری نماز جمعه در مناطق زرد و سفید بیان کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری آئین‌های عزاداری محرم سال‌جاری بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تدوین و بر اساس فرهنگ مردم این منطقه بومی‌سازی شده است.

خجسته پور بابیان اینکه همراهی و مشارکت آحاد مردم برای ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس ضروری است، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی عزاداران حسینی در سراسر استان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه برنامه های مذهبی عزاداری محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام «محمدجواد حاج علی‌اکبری» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: به سلحشوران ارتش و همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می‌گویم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، بیان کرد: بارش‌های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت‌هایی را به بار آورد، از این رو لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسئولان توقع داریم که با بررسی دقیق‌تر و آینده‌نگری از خسارت‌های بارش در این مناطق برای روز‌های آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه تهران درباره عملیات «وعده صادق»، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود. این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم قم در حمایت از نیروهای مسلح کشورمان به خیابان آمدند+ فیلم
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان