Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:59:32 GMT

بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۲۲۰

بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان

‍‍‍‍‍‍

اینکه کنکور باید همین ۳۱ مرداد برگزار شود یا خیر یک تصمیم کارشناسی است که به هرحال گرفته شده، اما آیا نباید به کنکوری‌ها حق داد که از این کش‌وقوس‌ها و اخبار ضدونقیض ناراحت باشند؟ - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینکه کنکور باید با تأخیر برگزار می‌شد یا سر همین موعد مقرر از پیش تعیین شده بهترین زمان برای اجرای آن بود، مسئله‌ای است تخصصی که قاعدتاً باید ستاد ملی مبارزه با کرونا در مشورت با سازمان سنجش و سایر نهادهای مرتبط تعیین تکلیف می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از کش‌وقوس‌های فراوان چند هفته‌ای، بالاخره خبر آمد که تصمیم نهایی برای اجرای کنکور در روز 31 مرداد تعلق گرفته است. و این در حالی است که همین شب گذشته خبر آمده بود که کنکور یک ماه عقب افتاده است.

برخی نمایندگان پیگیر در این زمینه هم حتی توییت زدند و خبر دادند که پیگیری‌شان نتیجه داده است!

همچنان باید تاکید کرد اینکه کنکور باید همین 31 مرداد برگزار شود یا خیر یک تصمیم کارشناسی است که به هرحال گرفته شده، اما آیا نباید به کنکوری‌ها حق داد که از این کش‌وقوس‌ها و اخبار ضدونقیض ناراحت باشند؟

آنها که این پروسه بسیار سنگین و استرس‌آور کنکور را درک کرده‌اند نیک می‌دانند که افزوده شدن معادله ده مجهولی زمان اجرای کنکور و ده‌ها خبر ضدونقیض تعویق یا عدم تعویق کنکور چگونه می‌تواند به امنیت روانی آنها در این روزهای حساس پایانی ماراتن کنکور ضربه بزند.

ای کاش پروسه تصمیم‌گیری کنکور به لحاظ اطلاع‌رسانی بسیار بهتر از این مدیریت می‌شد.
انتهای پیام/

R1361/P/S2,22/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۲ ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ۳ معاون وزیر بهداشت: تعویق کنکور لطمه جبران‌ناپذیری به داوطلبان وارد می‌کند ۴ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ۵ حکم ۲ جاسوس قطعی شد/ وصول بیش از ۲۳هزارمیلیارد تومان مالیات/ بخش دوم پرونده طبری در دادسراست ۶ مادران شاغل سوئیسی ۳ سال مرخصی باحقوق دارند و مادران کارگر ایرانی تنها ۱۰ روز! ۷ آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۸ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید مهمترین اخبار اجتماعی ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد تکلیف خبرنگاران جامانده از دریافت "هدیه اینترنت رایگان" چیست؟! توضیحات وکیل روح‌الامینی درباره اولین جلسه دادگاه پس از موافقت با اعاده دادرسی بحران کرونا نیویورک را با کسری بودجه ۳۰ میلیارد دلاری روبرو می‌کند مهمترین اخبار تسنیم وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان تعویق تاریخ برگزاری کنکور منتفی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنکوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش درباره امکان استفاده تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک‌ماده استفاده کنند.

وی افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در ۳ سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد.

برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول | ارائه نمونه سوالات به دانش‌آموزان از هفته آتی

امانی طهرانی متذکر شد: ضوابط استفاده از تک‌ماده در آیین‌نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی به نهایی تبدیل شده است و امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی فراهم است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مصوبات اخیر درباره ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

اگر دانش‌آموزی حداکثر در ۴ عنوان درسی نمره ۷ و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل ۱۰ باشد، فارغ‌التحصیل شناخته می‌شود.

کد خبر 845092 منبع: تسنیم برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس امتحان - امتحانات دانش آموز

دیگر خبرها

  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • امروز، آخرین فرصت نام نویسی کنکوری ها
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی