Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالن‌های آتش‌زا که منشأ آن نوار غزه است دست کم باعث بروز ۱۴ آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، از صبح روز سه‌شنبه بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان باعث بروز دست کم ۱۴ آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شده است.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که بالن‌های آتش‌زایی که از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه فرستاده شده، دست کم باعث بروز ۱۴ آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی جنوب سرزمین‌های اشغالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شبکه خبر داد که در جریان خاموش کردن آتش در مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی یک نظامی صهیونیست مجروح شده است.

روز گذشته نیز منابع خبری گزارش دادند که دست کم در ۲۰ نقطه در جنوب سرزمین‌های اشغالی آتش‌سوزی روی داده است. این آتش‌سوزی‌ها نیز در پی ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه به سوی مناطق اشغالی بوده است.

استفاده از بالن‌های آتش‌زا در یک سال اخیر خسارات بسیاری به شهرک‌نشینان صهیونیست وارد کرده است.

یکشنبه شب «آویخای ادرعی» سخنگوی عربی‌زبان ارتش صهیونیستی از حمله پهپادی به شمال منطقه غزه در واکنش به پرواز بالن‌ها از این منطقه خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوار غزه فلسطین نابودی اسراییل شهرک های صهیونیستی اطراف بالن های آتش نوار غزه دست کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در ادامه عملیات‌های خود برای حمایت از مردم مظلوم غزه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داد.

در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی سحرگاه امروز پنج‌شنبه نظامیان دشمن صهیونیستی را در پایگاه المالکیه به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داد.

این خبر در حالی است که یک پهپاد ارتش اشغالگر خانه‌ای را در اطراف شهرک مرکبا در جنوب لبنان هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که آژیرهای خطر در شماری از شهرک‌های صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطنی اشغالی از بیم حمله پهپادی از جنوب لبنان به صدا درآمد.

کد خبر 6081928

دیگر خبرها

  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین+ فیلم
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • ۲ خودرو در «الشهابیه» لبنان هدف قرار گرفت+ فیلم