Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امروز عصر موضوع تعیین تکلیف زمان برگزاری کنکور سراسری در ستاد ملی مدیریت کرونا مطرح شد و بر اساس بیانیه مشترک "وزرای علوم، تحقیقات وفناوری" و "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، اعضای ستاد با هر گونه تغییر در زمان برگزاری کنکور سراسری مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: سازمان سنجش: زمان کنکور سراسری، هنوز مشخص نشده

در بیانیه مشترک وزرای "علوم، تحقیقات و فناوری" و "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" آمده است:« پیرو نیاز به زمان بیشتر جهت برگزاری آزمون سراسری توسط مجریان آزمون به نیت یافتن فضای مناسب برای برگزاری منطبق با پروتکل های سختگیرانه و مشروط به تایید تغییر تاریخ در ستاد ملی مدیریت کرونا، از آنجا که این تغییر به دلایل متعدد مورد تایید ستاد قرار نگرفت، مقرر شد با همکاری استانداران محترم، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی، کمبود فضاها و تجهیزات مورد نیاز جهت اعمال و اجرای پروتکل ها مهیا و آزمون سراسری در تاریخ مصوب قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا (در روزهای ۲۹- ۳۰ و ۳۱ مرداد و یکم شهریور ماه) برگزار گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا در ایران کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه تهران اعلام کرد: آزمون ششم و هفتم اردیبهشت در گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، زبان‌های خارجی و علوم تجربی برگزار می‌شود.

آزمون گروه علوم ریاضی و گروه علوم انسانی در نوبت صبح پنج شنبه ششم و آزمون گروه هنر و گروه زبان‌های خارجی نیر نوبت عصر پنج شنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون سراسری در کیش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و برای آگاهی از محل برگزاری آزمون به پایگاه اطلاع رسانی پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • ضرورت مدیریت اضطراب کنکور در روز‌های منتهی به آزمون سراسری
  • مهلت ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید دوباره ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • جاماندگان کنکور سراسری در روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین نام‌نویسی کنند
  • جاماندگان کنکور سراسری در روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین نام‌نویسی کنند