Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@09:47:58 GMT

برایان هوک: ترامپ دنبال توافق جدید با ایران است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۳۵۸

برایان هوک: ترامپ دنبال توافق جدید با ایران است

نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران مدعی شده رئیس‌جمهور این کشور دنبال توافق جدید با ایران است.

به گزارش فارس، نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبه با یک شبکه خبری آمریکایی به تکرار ادعاهای همیشگی پرداخت.

«برایان هوک» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز سه شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «نیوز مکس» علی‌رغم اقدامات آمریکا ضد ملت ایران تلاش کرد واشنگتن را دوست ملت ایران جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علاوه بر این، تلاش کرد شعارهای مردم ایران ضد آمریکا را به حکومت ایران نسبت دهد.

وی گفت: «مردم ایران و آمریکا مشترکات بسیاری دارند. ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا سرنمی‌دهند، بلکه این رژیم ایران است. من بی‌صبرانه مشتاق روزی هستم که مردم ایران دولتی داشته باشد که بیشتر نماینده آنها باشد.»

وی ادامه داد: «ترامپ در مواجهه با ایران کار خارق العاده‌ای انجام داده است. آن‌ها اینک بدترین بحران‌های اقتصادی 41 ساله خود را سپری می‌کنند.»

هوک در ادامه با بیان این ادعا که از زمان روی کار آمدن ترامپ حکومت ایران تضعیف شده،گفت: «این رژیم می‌داند که دولت ترامپ راهبردی را به کار گرفته که به تضعیف حکومت منجر شده و ترامپ کارنامه بسیار چشمگیری در ایستادگی برابر این رژیم دارد.»

برایان هوک مدعی شد که دولت ترامپ سیاست‌های درستی به کار گرفته و دولت ترامپ این سیاست را در دور دوم ریاست‌جمهوری خود هم ادامه خواهد داد.

این مقام آمریکایی در خاتمه گفت: «رئیس جمهور آمریکا مایل به توافق جدید و جایگزین شدن آن با توافق هسته‌ای شکست خورده است اما سیاست فشار ما کارساز بوده است.»

هوک در ماه‌های گذشته تلاش کرده بود حمایت متحدان کشورش را برای رأی مثبت به پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران به دست بیاورد، اما آن‌طور که از ظواهر امر پیداست، این قطعنامه نیز نتیجه مثبتی برای آمریکا به همراه نخواهد داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/003728

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برایان هوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: ایران به دلیل ضعف دولت واشنگتن به اسرائیل حمله کرد.

به گزارش مهر، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • ایران، آمریکا و اسرائیل به دنبال جنگ فراگیر نیستند/ اسرائیل با توجه به بعد مسافتی که دارد توانایی حمله به ایران را ندارد / اسرائیل موشک ندارد از نظر پدافند و سیستمی نیز ضعیف است
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد