Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@16:23:06 GMT

جهانپور: واکسن روسی کرونا خطرناک است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۳۹۸

جهانپور: واکسن روسی کرونا خطرناک است

روابط عمومی وزارت بهداشت با ارائه توضیحات نگران‌کننده درباره واکسن روسی کرونا نسبت به ساخت این واکسن در روسیه واکنش نشان داد.

کیانوش جهانپور در توییتر خود نوشت: مجوز مصرف انسانی واکسن آزمایشی #کرونا قبل از اینکه مراحل مطالعات بالینی به درستی پایان یابد، در حکم جعبه پاندورا است و بالقوه خطرناک. هنوز هیچکدام همگی این مراحل را طی نکرده اند و باید مراقبت کرد این مسابقه، صرفا مسابقه ای در مسیر اطمینان، سلامت و ایمنی افزونتر باشد و لاغیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز خبرگزاری رسمی روسیه از ثبت رسمی واکسن کرونا با تایید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور خبر داده بود./ خبرآنلاین

واکسن روسی کرونا ساخته شد/ تزریق واکسن به دختر پوتین اولین تصویر منتشر شده از واکسن روسی کرونا مینو محرز: ساخت واکسن کرونا از سوی روس‌ها یک نمایش است

 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واکسن روسی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی

مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبرداد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «امیر حمزه» مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز کار ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبر داد و تصریح کرد: این پروژه بخش نهایی این خط ریلی است که از رباط پریان شروع و تا شهرک صنعتی و فرودگاه هرات امتداد می‌یابد.

قرارداد 53 میلیون دلاری ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات با حضور «ملابرادر» معاون اقتصادی نخست وزیر و برخی مقامات حکومت طالبان و همچنین «ایالیا کازاکوف» معاون راه آهن روسیه ماه گذشته امضا شد.

راه‌ آهن هرات- خواف چهار بخش دارد که تاکنون سه بخش آن تکمیل شده و قطعه چهارم آن که از راه آهن خواف-هرات  47 کیلومتر طول دارد به عنوان بخش نهایی از این پروژه، افغانستان و ایران را به بازار‌های بین‌المللی متصل می‌کند.

امضای قرارداد ساخت قطعه چهام راه آهن خواف-هرات با شرکت روسیافزایش انتقال کالا از مسیر ریلی خواف-هراتراه‌آهن خواف- هرات کشورهای حوزه دریای خزر را به یکدیگر وصل می‌کند

گفته می‌شود با تکمیل خط آهن خواف-هرات، افغانستان به بنادر دریایی ایران و از طریق آن به ترکیه و از آنجا به اروپا وصل می‌شود و این ترانزیت از طریق افغانستان باعث تقویت روابط تجاری بین آسیای مرکزی و جنوبی خواهد شد.

این مسیر ریلی بخشی از مسیر راه‌ گذر بین‌المللی شرق به غرب است و تعاملات اقتصادی میان پنج کشور از منتهی الیه شرق آسیا تا غرب این قاره را سرعت می‌بخشد.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا