Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:04:26 GMT

آغاز طرح مطالعاتی ایستگاه قطار رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۴۰۹

آغاز طرح مطالعاتی ایستگاه قطار رفسنجان

ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توافقی که با مدیر زیرساخت‌های حمل و نقل کشور صورت گرفت، طرح مطالعاتی ایستگاه قطار رفسنجان آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام دکتر "حسین جلالی" درباره دیدار با مدیر زیرساخت های حمل و نقل کشور اظهار کرد: در دیدار با مدیر زیرساخت‌های حمل و نقل کشور پیرامون احداث ایستگاه اتصال رفسنجان به ایستگاه ریلی کشور صحبت شد که اقای خادمی در این زمینه قول مساعد داد که برنامه ایستگاه قطار رفسنجان را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسائل جاده‌ای هم در حوزه استحفاظی ایشان قرار دارد، در مورد کمربند شرقی و جاده داوران صحبت شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته، طرح مطالعاتی ایستگاه قطار آغاز می شود تا بتوانیم هر چه زودتر یا با ایجاد ردیف بودجه یا با مشارکت بخش خصوصی بتوانیم بحث راه آهن رفسنجان را کلید بزنیم

جلالی بیان کرد: به نظر می رسد توافق خوبی ایجاد شده باشد، لذا باید درخواست را بفرستیم و کار را آغاز کنیم؛ تصمیم داریم از وزارت راه و معاونت حمل و نقل ریلی کشور و نواب رئیس مجلس در هفته های آینده دعوت کنیم سفری از این منطقه داشته باشند و بازدید میدانی از منطقه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه فعلا می توانیم اعلام کنیم بحث قطار رفسنجان، کمربندی شرقی و جاده "رفسنجان - زرند" در دستور کار قرار گرفته که باید تلاش کنیم تا اینکه هرچه زودتر به نتیجه برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رفسنجان قطار قطار رفسنجان ایستگاه قطار حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از صبح امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت‌های مجازی بلیط تهیه و آژانس‌های مسافری هم بعد از حدود ۶ ساعت می‌توانند اقدام به فروش بلیط کنند.

معصومی افزود: از ۲۳ اسفند تا کنون ۶۵ هزار مسافر چه حومه‌ای و چه بین شهری جابجا شدند که نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر مسافر از طریق راه آهن شمال جابجا شدند که خطوط ساری به مشهد با کل ۱۰۰ درصد ظرفیت و ساری به تهران با حدود ۷۰ در صد بیشترین جابجایی مسافر انجام دادند.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از صبح امروز
  • جابجایی بیش از ۱۴ هزار مسافر در ایستگاه راه آهن شیراز
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی / نوروز با طعم برنامه‌های فرهنگی
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از فردا
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند