Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@17:53:56 GMT

اجرای گروه نسل جدید در مرحله دوم عصر جدید+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۴۳۰

اجرای گروه نسل جدید در مرحله دوم عصر جدید+فیلم

گروه نسل جدید متشکل از شرکت کنندگان کم سن و سال که در مرحله اول عصر جدید با زدن دست بر روی میز آهنگی را به وجود آورده بودند اینبار نیز بدون دانش موسیقی توانستند اجرای بی نظیری را داشته باشند.

اخبار فرهنگ و هنر- گروه نسل جدید اینبار پارکور را نیز به اجرای خود اضافه کردند.

بیشتر بخوانید:

اجرای کرموبله در عصر جدید+فیلم تکرار عصر جدید چه ساعتی است؟ پر بیننده ترین اجراهای عصر جدید دانلود اجرای گروه مجاز در مرحله دوم عصر جدید+فیلم اجرای گروه قشقایی در مرحله دوم عصر جدید+فیلم خوانندگی امین حیایی در عصر جدید+فیلم اجرای سروش فرهمند در مرحله دوم عصر جدید+فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عصر جدید عصر جدید عصر جدید 2 عصر جدید امشب گروه نسل جدید مرحله دوم عصر جدید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، صبح امروز رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر (آزاد جهانی) جوانان در لبنان با حضور بنیامین فرجی تنها نماینده پسر کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ ساله‌ها آغاز شد.   بنیامین فرجی ملی پوش کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ سال با دو پیروزی مقتدرانه ۳ بر صفر مقابل دو نماینده کشور میزبان به عنوان صدرنشین گروه اول، به مرحله حذفی راه یافت.   فرجی در دور اول حذفی با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله ۱/۴ پایانی با برنده دیدار ادهم اسماعیل از کشور مصر در مقابل احمد فاحش از لبنان مسابقه خواهد داد. رقابت‌های مرحله ۱/۴ پایانی رده سنی زیر ۱۷ سال چهارشنبه پیگیری خواهد شد.   ملی پوش کشورمان در رقابت‌های گروهی زیر ۱۹ ساله‌ها نیز چهارشنبه با حریفانی از کشور قزاقستان و لبنان به رقابت خواهد پرداخت.   الینا رحیمی دیگر ملی پوش ایرانی که رتبه ۲۹۲ رنکینگ دنیا را در اختیار دارد، در جدول گروه چهارم با فاطیما الداکدوکی صاحب رنکینگ ۴۶۵ دنیا و جول کاسب دو نماینده از کشور لبنان روبرو خواهد شد، رحیمی در آخرین مرحله گروهی با فیروز الشافی از مصر به رقابت خواهد پرداخت.   مسابقات کانتندر جوانان لبنان ۷ تا ۱۰ فروردین به میزبانی شهر بیروت در جریان است.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از برکه‌خواری؛ اینبار ۳ هزار میلیارد تومان در گیلان | سند به نام کی خورد؟ | فیلم
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • مسیر صعود ایران به جام جهانی چگونه است؟
  • ترکمنستان- ایران/ آتش بازی در عشق آباد