Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله فیروزی، با اشاره به حضور نمایندگان انجمن فولاد، نوردکاران، مرکز پژوهش‌ها و اتاق بازرگانی در نشست عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون صنایع گفت: عرضه نشدن تمام محصولات فولادی در بورس دلیل اصلی نابسامانی بازار است. در حال حاضر در خوشبینانه‌ترین حالت تنها ۳۰ درصد فولاد تولید شده در بازار عرضه می‌شود، بنابراین تعادل عرضه و تقاضا از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه عرضه قطره چکانی فولاد، مشکلات را حل نمی‌کند، افزود: براساس گزارش انجمن تولیدکننده فولاد، در حال حاضر ۳۰ میلیون تُن فولاد در داخل تولید می‌شود، اما نیاز کشور در پیک مصرف ۱۵ میلیون تُن است حال این سوال ایجاد می‌شود که چرا بازار فولاد نابسامان است؟

نماینده فسا در مجلس یادآور شد: براساس گزارش ارائه شده در حوزه فولاد نه تنها وارداتی صورت نمی‌گیرد بلکه صادرکننده نیز هستیم. نخ تسبیح ارتباطات سیستمی در فولاد پاره شده و با توجه به هزینه‌های بالاسری برق، آب و گاز با ریال دلیلی برای افزایش قیمت محصولات فولادی وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: اصلاح قیمت پایه و اصلاح سازوکار عرضه از جمله راهکار‌های ساماندهی بازار فولاد است. نمایندگان در این نشست از آشفتگی شدید بازار، خام فروشی و صادرات بی ضابطه انتقاد کردند و در نهایت مقرر شد گروهی با حضور انجمن‌های فولادی با مسئولیت آقای تقی پور تشکیل شود تا مشکلات حوزه فولاد بررسی و حلقه‌های مفسده احصا شود تا تصمیمات لازم اخذ شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمیسیون صنایع پارسی خبر فولاد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند

به گزارش ورزش سه، کارشناسان ورزشی همواره با مرور فصل تیم فولاد خوزستان که حالا در منطقه سقوط حضور دارد، یکی از عوامل ناموفقیت را بازیکنان این تیم می‌دانند. بهرام رضاییان که حالا به عنوان مدیرعامل این تیم فعالیت دارد، درباره بازیکنان فولاد خوزستان تاکید داشت: بازیکنان فولاد بازیکنان بسیار خوبی هستند و در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند. من خودم که نگاه می‌کنم فکر می‌کنم، این امکان وجود داشت با جذب ۲-۳ بازیکن در ۲-۳ پست مختلف تیم‌تر باشیم. کارشناسان هم می‌توانند در این زمینه با آقای ویسی صحبت کنند.

او ادامه داد: من از آقای دکتر بنی تمیم و طالقانی بابت برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم و همه در این استان وضعیت سه تیم ما را درک کردند. در کنار هم نشستیم و به یک جمع بندی رسیدیم تا بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم تا دغدغه هواداران رفع شود. انشالله تصمیماتی که گرفته شد با نتیجه همراه شود و با هم افزایی روی های خوب گذشته را داشته باشیم. هواداران سرمایه اصلی ما هستند و در این شکی نیست. هواداران در روزهای سخت همراه بودند و حمایت کردند. دور از خوزستان سفر کردند و ما می‌خواهیم مثل همیشه باشند. مدیرعامل، سرمربی و آدم زیاد آمده ولی چیزی که ماندگار است نام فولاد خوزستان است.

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: هواداران باید بیایند و تشویق کنند تا تیم ما بماند. انشالله با دعا و حمایت آنها بتوانیم وضعیت خوبی را در لیگ رقم بزنیم. تفاهم نامه‌ای با اتوبوس‌رانی استان بستیم که طبق آن ما از همه وسایل نقلیه عمومی استان و شهر اهواز برای جابه‌جایی هواداران استفاده کنیم تا هزینه های احتمالی را به حداقل برسانیم. البته سازمان لیگ نامه زده و گفته که رایگان کردن بازی‌ها ممنوع است ولی تلاش است که هزینه را به حداقل برسانیم.

او با اشاره به وضعیت هیئت مدیره باشگاه فولاد گفت: هیچکس دوست ندارد که خودش را به جایی برساند که به او انگ مدیریت بد بزنند و بگویند که عملکرد بدی داشته تا بخواهد مورد هجمه قرار بگیرد. این تیم با نظر سرمربی بسته شد و من ورود نمی‌کنم که نظرات درست بوده یا اشتباه. بحثی که امسال هست و شما می‌دانید، بحث سقف قرارداد است. فولاد خوزستان سقفش از خیلی از تیم‌ها بالاتر بود چون تیمی است که همیشه مجوز حرفه‌ای دارد و آپشن افزایش سقف دارد. انتقال حزباوی به السد قطر هم به افزایش بودجه کمک کرد و شرکت فولاد خوزستان کلیه مبلغ را برای باشگاه درنظر گرفت. ما نهایت همکاری را داشتیم ولی اینکه چرا تیم به این روز افتاده یک مسئله فنی است. الان شرایطش نیست و باید موقعیت را بپذیریم و در کنار هم باشیم. دوستان رسانه و هواداران و مقامات باهم باشیم تا این دلخوشی برای مردم بماند.

دیگر خبرها

  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • بررسی جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان‌های دستگاه‌های ادراری
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت