Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مشکلات کسب و کار‌های شرکت های دانش بنیان امشب ۲۱ مرداد ماه در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور قادری فر معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس مورد بررسی قرار گرفت.

اسماعیل قادری فر معاون توسعه فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با اشاره به تصویب قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در سال ۸۹ گفت: یک دهه از عمر این قانون می‌گذرد و از اواخر سال ۹۲ اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه موضوع شرکت‌های دانش بنیان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: از نظر کمی تعداد شرکت‌های دانش بنیان از مرز ۵۳۰۰ عبور کرده است و در زیست‌بوم بیش از ۶۰۰۰ استارتاپ مشغول فعالیت هستند.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۸، ۱۲۰ هزار میلیارد درآمد یا فروش شرکت‌ها بود،خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان از مصادیق اقتصاد مقاومتی است، این شرکت‌ها در حال عرض اندام هستند و سهمشان از تولید ناخالص داخلی یکی، دو درصد است.


ادامه دارد...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان فناوری جدید شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس ویژه معاونت علمی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در حکم انتصاب سنگسری آورده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان بازرس ویژه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب می‌کنم.

بازرسی و نظارت بر عملکرد کلیه ارکان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با نگاه بر پیشگیری و مقابله با فساد، شناسایی گلوگاه‌ها و عوامل بروز فساد و آسیب شناسی آنها، جلوگیری از تعارض منافع و پیگیری تحقق شفافیت مالی و ارائه گزارش‌های جامع و دوره‌ای بازرسی در تعامل با سایر بخش‌ها از جنابعالی انتظار می‌رود.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی خواستارم.»

سنگسری که دانش‌آموخته دکتری کارآفرینی است، مسوولیت‌های متعددی از جمله بازرس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عضو شورای سیاستگذاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و عضویت هیئت مدیره شرکت‌های پتروشیمی شازند و سیراف را در سابقه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • پیشرفت‌های چشمگیر ایران در منطقه و جهان با کاربست های فناوری
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم
  • حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان
  • بازرس ویژه معاونت علمی منصوب شد
  • بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد