Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:40:22 GMT

توخل: شاید امباپه فردا شب بازی کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۷۴۴

توخل: شاید امباپه فردا شب بازی کند

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که ممکن است کیلیان امباپه، ستاره مصدوم تیمش، در دیدار فردا شب مقابل آتالانتا بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها فردا شب در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا می روند. این در حالی است که کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، بعد از مصدومیت در دیدار فینال جام حذفی مقابل سن اتین، نتوانست تیمش را در فینال جام اتحادیه برابر لیون همراهی کند و حضورش در دیدار مقابل آتالانتا هم در هاله ای از ابهام قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، اعلام کرد که احتمال حضور این ملی پوش فرانسوی در این دیدار وجود دارد. او به خبرنگاران گفت:" اگر او خوب تمرین کند و مشکل غیرمنتظره ای رخ ندهد، بازی خواهد کرد. 

فشار اندکی زیاد شده؛ ما فاقد ریتم لازم هستیم. ما فقط دو بازی انجام دادیم اما هر دو آنها فینال بودند. دو دیدار سرنوشت ساز. پیروزی در ضربات پنالتی مقابل لیون اعتماد به نفس زیادی به ما داد."

آتالانتا در 38 بازی سری آ در 98 گل به ثمر رسانده و در این فصل فقط در دو بازی در گلزنی ناکام ماندند. این روال در لیگ قهرمانان اروپا نیز ادامه یافته و آتالانتا در هفت بازی 16 بار دروازه رقبا را گشوده است. حالا و پیش از دیدار حساس این تیم ایتالیایی مقابل پاری سن ژرمن، توماس توخل کلین شیت مقابل آتالانتا را کاری سختی می داند.

 

 

توماس توخل گفت:" خوب دفاع کردن مقابل آتالانتا بسیار مهم خواهد بود. آنها سبک کاملا خاص و بی نظیری داشته، با تمام بازیکنان خود حمله می کنند و تمام مدت به جلو حرکت می کنند و همه مناطق زمین را تحت پرس قرار می دهند. شماره آنها 10 آتتالانتا یعنی پاکو گومز همیشه در پرسه زدن است و سعی می کند در فضاهای کوچک با دیگر بازیکنان کارهای ترکیبی انجام دهد. آتالانتا با وینگرهای تهاجمی حمله کرده و علاقمند به ارسال است، اما می تواند از راه دور نیز ضرباتی به سمت دروازه حریف شلیک کند.

 

همه این موارد بدان معناست که ما باید در دفاع بسیار متمرکز ظاهر شده و سعی کنیم دروازه مان را بسته نگه داریم، اما می دانیم که ثبت کلین شیت برابر آتالانتا بسیار دشوار خواهد بود. کیلور ناواس می تواند مرد کلیدی این دیدار باشد ، زیرا او همیشه آرام بوده و تجربه زیادی در این رقابت ها دارد. او می تواند با مدافعان در ارتباط بوده و شرایط را آرام کند."

توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن مقابل آتالانتا توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب توانست در زمین یونیون برلین با 5 گل برنده شود و ستاره اول این بازی توماس مولر، اسطوره 34 ساله باشگاه، بود.
او که برابر آرسنال به میدان نرفته بود، در ترکیب متحول شده بایرن برابر یونیون قرار گرفت، دو گل زد و روی گل اول توسط ماتیس تل نیز نقش مهمی داشت.

یک پیام روشن برای توخل که می تواند روی او برای بازی های پیش رو به خصوص در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید (30 آوریل، یازده اردیبهشت) حساب کند.

با این حال مولر هنوز هم نباید امید زیادی داشته باشد. وقتی از توماس توخل در مئورد اینکه مولر کاندیدای حضور در ترکیب اصلی مقابل مادرید است یا خیر، او گفت: «نه. توماس هم این را می داند. فرم امروز خوب نبود گل‌ها کاملاً عالی بودند، اما فرم خوب نبود.»

توخل ادامه داد: «اکنون می‌توانیم بی‌پایان بحث کنیم اگر نظر دیگری دارید. من نظر خودم را دارم و او هم این را می داند. ما می دانیم که مولر چه کاری می تواند انجام دهد، اما این ربطی بازی رئال ندارد.»

جمال موسیالا، لروی سانه، رافائل گریرو و هری کین می توانند در ترکیب ثابت باشند شانس اول برای حضور در برابر رئال، بالاتر از مولر هستند.

مولر در مورد کیفیت نه چندان خوب بازی با توخل موافق بود: «گل‌ها عالی بودند، اما یک یا دو توپ بیهوده از دست دادیم. با دو گل و یک پاس نمی توانم ناراضی باشم و بهتر است به مسائل مثبت فکر کنیم. همیشه وقتی برنده می‌شویم، خوب است و این یک هفته عالی بود، احساس متفاوت بعد از مدت ها داشتیم.»

بایرن می تواند به پیروزی برابر رئال امیدوار باشد؟ مولر می خندد: «مهم استفاده از فرصت هاست و هر تیمی سعی می کند از شانس هایش بهترین استفاده را ببرد. برابر یونیو استفاده حداکثری از موقعیت های گل داشتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.»

مولر می تواند برای حضور در ترکیب اصلی بازی شنبه در لیگ مقابل فرانکفورت امیدوار باشد. شاید او بتواند توخل را متقاعد کند که برای بازی با رئال هم گزینه مطلوبی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • تماس منچستریونایتد با توماس توخل
  • سرگیجه در بایرن: قرار نیست توخل بماند!‏
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری
  • توماس توخل: تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست؛ این پیروزی پایانی خوب برای یک هفته عالی بود
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏