Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق پرسپولیس بر این باور است دربی بدون تماشاگر می‌تواند تجربه ویژه‌ای برای این دیدار باشد و شاید این مسئله روی کیفیت این بازی تاثیرگذار شود.

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به این مسئله که دربی دیداری خاص است، گفت: این بازی است که مسائل روحی و روانی تاثیر زیادی در آن دارد و مسائل فنی در این دیدار در ردهبندی اهمیت قرار میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه در خصوص دربی جام حذفی سرخابی‌ها تصریح کرد: این بازی که همیشه صد هزار تماشاگر و هوادار را به ورزشگاه می‌کشاند و در شرایط فعلی باید بدون تماشاگر برگزار شود و این مسئله می‌تواند در روند کاری دو تیم تاثیر بگذارد اما اصل مهم در دربی‌ها شرایط روحی و روانی تیم‌هاست که باعث می‌شود تیمی در این بازی موفق شود یا به مشکل بخورد.

سرمربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در 2 بازی اخیرش که پس از مسجل شدن قهرمانی‌اش بود از نظر فوتبالی افت داشت و باید فکری به حال این مسئله داشته باشد. البته این موضوع ادامه‌دار نیست و بازی در جام حذفی آن هم برابر استقلال آنقدر مهم است که این موضوع را در ادامه در عملکرد این تیم شاهد نباشیم. با این تفاسیر پرسپولیس می‌تواند استقلال را در جام حذفی شکست داده و به فینال جام حذفی برسد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی ناصر ابراهیمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد