Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:28:03 GMT

مولان بالاخره در سینماهای چین اکران می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۸۱۱

مولان بالاخره در سینماهای چین اکران می شود

‍‍‍‍‍‍

دیزنی تأیید کرد که فیلم سینمایی «مولان» به زودی در سینماهای چین اکران می شود. چین مهمترین کشوری است که این فیلم اکران سینمایی را در آن خواهد داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، دیزنی روز دوشنبه تأیید کرد که فیلم سینمایی «زنده ـ انیمیشنی» «مولان» به زودی در سینماهای چین اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین مهمترین کشوری است که این فیلم اکران سینمایی را در آن خواهد داشت. 

البته هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم بر پرده سینماهای چین اعلام نشده است.

دیزنی پس از چهار مرحله تاخیر در تاریخ اکران فیلم به دلیل بحران بیماری کووید 19، هفته گذشته اعلام کرد که بازسازی کلاسیک انیمیشن سال 1998 از طریق سرویس پخش «دیزنی پلاس» با قیمت 29.99 دلار با شروع 29 سپتامبر در اکثر کشورهای جهان منتشر خواهد شد.

دیزنی همچنین اعلام کرد که «مولان» را در کشورهایی که سالن های سینما باز هستند اما «دیزنی پلاس» هنوز در دسترس نیست، بر پرده سینما اکران خواهد کرد.

تاکنون اکران سالنی«مولان» برای تاریخ  4 سپتامبر در چند بازار دیگر آسیا، از جمله سنگاپور و مالزی تأیید شده است.

«مولان» در این تاریخ در رقابتی مستقیم با فیلم مهم کریستوفر نولان با عنوان «تنت» قرار می گیرد چراکه این فیلم نیز همین روز در سینماهای چین اکران خواهد شد.

عملکرد گیشه چین از زمان بازگشایی سینماها در تاریخ 20 جولای در حد متوسط است، به نظر می رسد بسیاری از بینندگان ترجیح می دهند در انتظار عناوین جدیدتر و هیجان انگیز تر در خانه بمانند.

انتهای پیام/

R7536/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان بیشتر بخوانید... باکس آفیس | «مأمور مالیات» در سینمای خلوت آمریکا ۳۱۷ هزار دلار کسب کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... باکس آفیس | «مأمور مالیات» در سینمای خلوت آمریکا ۳۱۷ هزار دلار کسب کرد واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وزیر بهداشت: تکلیف کسانی که در مسئله عزاداری محرم از رهبری جلوتر می‌روند روشن است ۲ مدل مصوب عزاداری محرم، نقشه شیعه انگلیسی را به حاشیه خواهد برد/ بسیج پای‌کار سلامت عزاداران حسینی است ۳ ماجرای احسان علیخانی و امیر آقایی چه بود؟/ اولین واکنش تهیه‌کننده آقازاده به انتقادات ۴ اخبار تلویزیون| اولین واکنش معاون برون‌مرزی صداوسیما به انفجار بیروت/ "مختارنامه" برای خارجی‌ها زیرنویس شد ۵ پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹ ۶ گزارش ویدئویی تسنیم از نشست ستاد ملی پیگیری‌های ویژه محرم ۷ فیلم کوتاه «نامْ مُرده» آماده اکران شد ۸ راهکاری برای گشایش در زندگی/ برکت ویژۀ الهی در گروی خدمت به پدر و مادر است مهمترین اخبار فرهنگی خاطره‌بازی با محمود پاک‌نیت/ مردی که هنوز هم "خانِ" تلویزیون است مدل مصوب عزاداری محرم، نقشه شیعه انگلیسی را به حاشیه خواهد برد/ بسیج پای‌کار سلامت عزاداران حسینی است کاهش تمایل به واردات کاغذ از سوی تجار/ادامه‌دار بودن عدم تخصیص ارز خطرناک است شناسه وزارت کار یا شناسه حرفه‌ای کار؛ کدام یک باید ملاک حضور صنوف در انتخابات خانه سینما باشد؟ مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای جهان سینماهای چین اکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از رسمی شدن واگذاری باشگاه پرسپولیس به شش بانک گفت: کار مهم و اساسی در این مدت صورت گرفت. از سال های قبل عنوان می شد این دو باشگاه واگذار خواهند شد اما در حد شنیده بود.

وی ادامه داد: با این حال یک کار غیرممکن امروز انجام شد و دو باشگاه واگذار شدند که بعد از انقلاب مهمترین اتفاق ورزش کشور است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: برای گرفتن مجوز حرفه ای لازم بود که این اتفاق رخ دهد و تکلیف مالکلیت مشخص شود. ضمن این که بدهی های کلانی در هر دو باشگاه وجود داشت که با واگذاری این مشکلات حل شد و دیگر دغدغه مدیر این نیست که این بدهی ها و پرونده ها را چگونه حل کند.

رضا درویش در واکنش به این پرسش خبرنگار مهر که آیا با واگذاری پرسپولیس به بانک ها شما همچنان مدیرعامل خواهید ماند، گفت: تاکنون صحبتی در این مورد صورت نگرفته است چرا که امروز واگذاری نهایی شد.

وی در مورد تمدید قرارداد با اوسمار ویه را سرمربی سرخپوشان گفت: بعد از بازی با سپاهان به صورت تخصصی و حرفه ای تر به آن خواهیم پرداخت.

کد خبر 6087512

دیگر خبرها

  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • کلیپ| فتیله؛ بالاخره چندشنبه تعطیله؟
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟