Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از حملات توپخانه‌ای رژیم سعودی به مناطق مرزی یمن خبر دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه المسیره، متجاوزان سعودی بار دیگر استان صعده را هدف حملات خود قرار دادند.

رژیم سعودی روستاهای منطقه مرزی منبه در استان صعده یمن را گلوله باران کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استان صعده جنگ یمن حمله موشکی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی به شدت از سکوت‌کنندگان در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه گفت: «کسانی که در برابر ریخته شدن خون مسلمانان در غزه نابینا و ناشنوا بوده‌اند، اگر فردا بلای مشابهی بر سر ما بیاید، همین کار را نیز با ما خواهند کرد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، رئیس‌جمهور ترکیه چهارشنبه شب نیز خواستار فشار بیشتر به رژیم صهیونیستی برای تبعیت از قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس در غزه شده بود.

اردوغان درباره موضع رژیم صهیونیستی در قبال قطعنامه شورای امنیت درباره غزه گفت: «برای اینکه اسرائیل، این فرزند بی‌قانون غرب به تصمیم سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه پایبند باشد، باید فشار بیشتری را احساس کند.»

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • (ویدئو) ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه