Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:28:33 GMT

فرصت سرخ‌ها فقط تا جمعه است!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۸۹۱

فرصت سرخ‌ها فقط تا جمعه است!

طی نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس رسیده این باشگاه فقط تا روز جمعه فرصت دارد با برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش تسویه حساب نهایی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فیفا به تازگی با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است مسئولان این باشگاه تنها تا روز جمعه برای تسویه حساب نهایی با برانکو و دستیارانش مهلت دارند و پس از این زمان، محرومیت‌های قانونی در خصوص این باشگاه اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود مدیران باشگاه با پرداخت بخشی از مطالبات برانکو، حداقل یک ماه فرجه زمانی دارد تا بقیه بدهی خود را به کادر فنی سابق این تیم پرداخت کنند اما نامه اخیر  فیفا که گفته می‌شود رونوشت آن برای فدراسیون فوتبال هم ارسال شده، این مساله را رد کرد تا پرسپولیس در آستانه محرومیت دیگری قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا محرومیت برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو