Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین پیروزی سن انتونیو اسپرز در حباب، همچنان امیدهای این تیم برای رسیدن به پلی آف را افزایش داد.

تنها 3 شب تا پایان فصل عادی لیگ بسکتبال NBA، باقی مانده و حباب اورلاندو در اوج هیجان به سر می برد.

به گزارش طرفداری، سن انتونیو اسپرز مقابل هیوستون راکتس به پیروزی 105-123 رسید تا تکلیف اش به بازی نهایی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپرز که علاوه بر نتیجه گرفتن، باید منتظر نتیجه نگرفتن رقیب هایش نیز باشد، اکنون در هفتمین دیدارش در حباب اورلاندو، به پنجمین پیروزی اش دست یافت تا فشار را روی ممفیس گریزلیز، پورتلند تریل بلیزرز و فینیکس سانز افزایش دهد. با نبود جیمز هاردن، دنیل هاوس جونیور و اریک گوردن، مشخص بود که اسپرز آنچنان کار سختی در پیش نخواهد داشت، مخصوصا اینکه به وضوح مشخص است که راکتس نیز از جایگاهش در سید 4 کنفرانس غرب راضی است و با استراحت دادن به ستاره های تیم و تنها 28 دقیقه بازی کردن راسل وستبروک، مسیر اسپرز هموارتر شد. در شب آرام درک وایت، دمار درون 23 امتیاز کسب کرد اما ستاره بازی کسی نبود جز کلدن جانسن 20 ساله که اسپرز در درفت 2019 او را در انتخاب بیست و نهم به سن انتونیو آورد. جانسن در این بازی 24 امتیاز و 11 ریباند آورد تا علاوه بر کسب بیشترین امتیاز دوران حرفه ای اش، سهم بزرگی در پیروزی تیمش داشته باشد. با وجود 28 دقیقه بازی، راسل وستبروک با کسب 20 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود و جف گرین و بن مک لمور نیز به ترتیب 17 و 17 امتیاز کسب کردند. 

سن انتونیو در دیدار پایانی اش در فصل عادی باید مقابل یوتا جز قرار بگیرد و تنها نتیجه گرفتن این تیم مهم نیست و شاگردان گرگ پاپوویچ باید امیدوار باشند که پورتلند، فینیکس و ممفیس نیز نتیجه نگیرند.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور سن انتونیو اسپرز 49.5% 40.6%

90.0%

59 28 5 10 22 هیوستون راکتس 40.4% 28.2% 90.5% 37 18 3 14 18 خلاصه بازی

به زودی

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | نامزدهای بهترین های فصل 2019/20 اعلام شدند

بررسی بازی های 10 آگوست 2020 لیگ NBA؛ از ششمین پیروزی متوالی فینیکس تا برد حساس میامی

مجادله میان دیمین لیلرد و پال جرج؛ لیلرد خطاب به جرج: به عوض كردن تيم هايت ادامه بده و از سختكوشى فرار كن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سن انتونیو اسپرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر

خیبر خرم آباد 4-3 دریا بابل را برد.

طرفداری | شاگردان محمدرضا مهاجری که هفته گذشته مقابل سایپا امتیاز نگرفتند، برد شیرینی برابر دریا کاسپین به دست آوردند تا به لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.

لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای هفته بیست‌وهشتم پیگیری شد که نتایج زیر در این بازی‌ها رقم خورد:

آریو اسلامشهر 2 - داماش گیلان صفر

خیبر خرم‌آباد 4 - دریا کاسپین بابل 3

مس سونگون ورزقان یک - نفت مسجدسلیمان یک

مس شهر بابک 3 - خوشه طلایی ساوه صفر

چادرملوی اردکان صفر - نفت و گاز گچساران صفر

پارس جنوبی جم 2 - سایپا یک

شهر راز شیراز یک - مس کرمان یک

شاهین بندرعامری صفر - شهرداری آستارا صفر

خیبر خرم‌آباد که در دقیقه 3+90 به گل برتری دست یافت، 64 امتیازی شد و با اختلافی هفت امتیازی نسبت به رتبه دوم صدرنشین ماند. چادرملو نیز برابر نفت و گاز گچساران متوقف شد تا سومین تساوی متوالی خود را کسب کند، اما موقتاً با 57 امتیاز در جایگاه دوم ماندنی شد.

فجر سپاسی شیراز با یک بازی کمتر و 55 امتیاز، در رده سوم ایستاده و نفت مسجدسلیمان با 54 امتیاز، در جایگاه چهارم قرار دارد. خوشه طلایی ساوه هم با 15 امتیاز، همچنان در قعر جدول جای گرفته است و تیم‌های دریا کاسپین بابل و داماش گیلان با 22 و 20 امتیاز، رده‌های شانزدهم و هفدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز نیز قرار بود از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان با برگزاری بازی در این استادیوم لغو شد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند