Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولورهمپتون در دیدار یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل سویا که سابقه درخشانی در قهرمانی این تورنمنت دارد، شکست خورد و به خانه برگشت.

سویا در دیداری دراماتیک و حساس مقابل نماینده انگلیس با گل دقایق پایانی موفق به کسب پیروزی 1-0 شد و به مرحله نیمه نهایی رسید و حریف شیاطین سرخ در این مرحله شد.

اطلاعات بازی وولورهمپتون-سویا تاریخ برگزاری: سه شنبه | 21 مرداد 1399 زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ام اس وی آرنا | دویسبورگ آلمان داور بازی: آقای دنیله اورساتو | ایتالیا گلزن: لوکاس اوکامپوس گزارش بازی

در دقیقه '13 مسابقه ضربه پنالتی رائول خیمنز را بونو، دروازه بان سویا مهار کرد تا یک واکنش حیاتی داشته باشد و شاید همین فرصت سوزی جریان بازی را عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت در دقیقه '88 لوکاس اوکامپوس روی پاس اور بانگا، دروازه وولورهمپتون را باز کرد تا در حالیکه تصور می شد بازی به وقت های اضافه کشیده خواهد شد، ماجراجویی نماینده انگلیس در همین مرحله زودتر به پایان برسد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان

آفتاب‌‌نیوز :

در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۲ بر یک به سود تاجیکستان به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال تاجیکستان با این پیروزی علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را از آن خود کند.

در این دیدار تیم تاجیکستان در آخرین دقایق نیمه اول موفق شد از حریف خود پیش بیفتد اما در نیمه دوم شاگردان مجید مرتضایی توانستند گل خورده را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال کشورمان یکی از داوران قضاوت کننده در این دیدار بود و در حالی که ۳ دقیقه به پایان بازی مانده بود یکی از بازیکنان تاجیکستان را با کارت زرد دوم جریمه کرد تا این تیم ۲ دقیقه ۴ نفره به کار خود ادامه دهد و فرصت مناسبی برای بازیکنان افغانستان برای به ثمر رساندن گل برتری به وجود بیاید. اما دفاع فشرده تاجیکی‌ها مانع از آن شد که شاگردان مرتضایی بتوانند در این ۲ دقیقه به گل برسند.

در ادامه هم هیچکدام از تیم‌ها موفق به گلزنی نشدند تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان برسد.

اما در وقت‌های اضافه این تیم تاجیکستان بود که موفق شد یک بار دیگر دروازه حریف را باز کند و در مجموع با برتری ۲ بر یک به برتری برسد.

تیم افغانستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام خواهد بود. ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها راهی جام جهانی می‌شوند اما از آنجا که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی جواز حضور در این مسابقات را به صورت پیش فرض کسب کرده است در صورتی که این تیم بتواند از سد ویتنام عبور کند تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی در دیدارهای پلی آف به مصاف هم می‌روند تا سهمیه چهارم آسیا مشخص شود.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:

* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰

در مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال تاجیکستان به مصاف برنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. برنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با برنده بازی ازبکستان و ویتنام با هم دیدار خواهند کرد.

اما اگر ازبکستان برابر ویتنام به برتری برسد:

در مرحله پلی آف، تیم ملی افغانستان به مصاف بازنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. بازنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با تیم ملی ویتنام دیدار خواهد کرد.

برنده این دیدارها هم فینال پلی آف را برای تعیین یک سهمیه آسیا در جام جهانی برگزار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال