Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورتموند تحت هدایت لوسین فاوره، تمرینات خود برای فصل 2020/21 را آغاز کرده است. از نکات جالب تمرینات دورتموند، حضور جیدون سانچو و ارلینگ هالند است. اخبار زیادی پیرامون انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد به گوش می رسد اما این بازیکن بدون توجه به شایعات، مشغول تمرین با دورتموند است.

جیدون سانچو در تمرینات دورتموندجیدون سانچو در تمرینات دورتموندجیدون سانچو در تمرینات دورتموندارلینگ هالند در تمرینات دورتموندارلینگ هالند در تمرینات دورتموندارلینگ هالند در تمرینات دورتموندارلینگ هالند در تمرینات دورتموندارلینگ هالند در تمرینات دورتموند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با گل رودریگو از رئال عقب افتاده و فشار روی دروازه میهمانش را آغاز کرده تا به گل تساوی برسد.

بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال مادرید با گل دقیقه 12 رودریگو به سود تیم اسپانیایی دنبال می‌شود.

سیتی که اولین موقعیت خطرناک این بازی را روی ضربه کوین دی‌بروینه رقم زده بود بعد از گل رودریگو حملات بیشتری را به سمت دروازه رئال ایجاد کرده تا این نتیجه را تغییر دهد.

آندری لونین در دقیقه 19 موفق شد ارسال خطرناک کوین دی‌بروینه را دفع کند. برناردو سیلوا موفق شد این توپ بلوکه شده را با ضربه سر در نزدیکی دروازه به ارلینگ هالند برساند.

هالند در رقابت با ناچو موفق شد با سر به این توپ ضربه بزند که این موقعیت خطرناک به تیرک برخورد کرد و بلوکه شد. اگر ضربه هالند داخل چارچوب بود به راحتی گل می‌شد چراکه لونین تنها تماشاگر برخورد این توپ به تیرک بود و واکنش به آن نشان نداد.

برناردو سیلوا که مسیر توپ را تشخیص نداده بود اگرچه مقابل دروازه رئال می‌توانست آن را به گل تبدیل کند اما توپ به بدنش برخورد کرد و به بیرون رفت.

هالند در بازی رفت مقابل رئال مادرید در گلزنی ناکام بود و انتقادات زیادی علیه او مطرح شد. او تلاش زیادی دارد تا این طلسم را بشکند و باید دید در ادامه بازی موفق خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید