Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها به جذب هافبک برزیلی بلوگرانا علاقه ای ندارند.

توماس پارتی، گابریل ماگالاش و فیلیپه کوتینیو بازیکنانی هستند که طبق گفته برخی از رسانه ها، آرسنال به دنبال جذب آن ها است.

به گزاش طرفداری و به نقل از دیوید اورنشتاین، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی باشگاه آرسنال عملکرد فوق العاده ای در فصل جاری داشته است و از قرارداد او با این باشگاه فقط یک سال دیگر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال در آستانه تمدید قرارداد اوبامیانگ قرار دارد و همه چیز برای حفظ این مهاجم گابنی مهیا است اما خبر قطعی این توافق هنوز اعلام نشده است. پیر امریک اوبامیانگ در 44 مسابقه برای آرسنال به میدان رفته است و موفق شده تا 29 گل به ثمر برساند و 3 پاس گل نیز بدهد.

خواسته شفاف اتلتیکو مادرید برای فروش توماس پارتی

آرسنال به جذب توماس پارتی علاقمند است و سران این باشگاه در ابتدا خواهان معاوضه یکی از بازیکنان خود از جمله الکساندر لاکازت یا متئو گوندوزی برای جذب این هافبک غنایی بودند اما اتلتیکو مادرید تنها در صورتی حاضر به فروش پارتی می شود که بند آزادسازی 50 میلیون یورویی او پرداخت شود. اگر آرسنال یا هر باشگاه دیگری این مبلغ را پرداخت کنند، پس از آن همه چیز برای جدایی از اتلتیکو به توماس پارتی بستگی خواهد داشت. در انتقال پارتی به آرسنال، مسئله اصلی توافق شخصی این هافبک دفاعی غنایی با توپچی ها نیست بلکه توافق سران آرسنال با اتلتیکو مادرید است. پارتی در صورت پیوستن به آرسنال، خواستار دستمزد هفتگی 200000 پوندی است.

آرسنال به دنبال جذب کوتینیو نیست

شایعات زیادی پیرامون علاقه آرسنال به جذب فیلیپه کوتینیو از بارسلونا منتشر شده است و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، همه چیز می تواند در یک لحظه تغییر کند اما تاکنون آرسنال اقدامی برای جذب این هافبک برزیلی انجام نداده است و کوتینیو بازیکن مورد نظر آن ها نیست.

علاقه آرسنال به جذب گابریل ماگالاش

میکل آرتتا، سرمربی باشگاه آرسنال به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و توپچی ها علاقه زیادی به جذب گابریل ماگالاش دارند. استعداد یاب های باشگاه آرسنال گزارشات زیادی را پیرامون ماگالاش به مدیریت این تیم ارائه داده اند و مدت ها است که عملکرد او را زیر نظر دارند. با این حال، جذب این مدافع فرانسوی آسان نیست زیرا رقابت شدیدی برای به خدمت گیری او وجود دارد و این انتقال از نظر مالی برای آرسنال آسان نخواهد بود.

همچنین بخوانید:

یوونتوس و آرسنال | احتمال معاوضه الکساندر لاکازت با کریستین رمرو یا داگلاس کاستا

اینزلی میتلند نایلز مورد توجه تاتنهام و یک باشگاه بوندسلیگایی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید توماس پارتی توپچی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست

اسطوره بایرن مونیخ از حضور دوباره در استادیوم سانتیاگو برنابئو هیجان‌زده است.

طرفداری | بایرن مونیخ و رئال مادرید برگزارکننده ال‌کلاسیکویِ اروپا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل منچسترسیتی و آرسنال موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند تا طرفداران فوتبال پس از چندین سال باردیگر به تماشای دیدار دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا بنشینند. دیدار رفت در آلیانتس آرنا و دیدار برگشت هم در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. توماس مولر اسطوره بایرن مونیخ در مورد تقابل تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

رئال مادرید و بایرن مونیخ، یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست. خیلی خوشحال و هیجان‌زده هستم که سه هفته دیگر به آنجا (مادرید) بروم. Mia San Mia

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • خوشحالی توماس توخل در رختکن بایرن مونیخ پس از غلبه بر آرسنال / عکس
  • هربرت هاینر: پیروزی بایرن مونیخ شاهکار تاکتیکی توماس توخل بود
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است