Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@15:00:41 GMT

آخرین وضعیت مصدومیت محمد دانشگر در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۳۵۱

آخرین وضعیت مصدومیت محمد دانشگر در استقلال

به گزارش افکارنیوز،

محمد دانشگر مقابل سپاهان بعد از چند مسابقه بار دیگر فیکس شد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. مهم‌ترین صحنه که درباره دانشگر اتفاق افتاد ،‌تکل حشنی بود که کی روش استنلی روی پای او زد و استقلالی‌ها اعتقاد داشتند مهاجم سپاهان باید با کارت قرمز جریمه می‌شد که البته موعود بنیادی فر چنین نظری نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال اما بعد از بازی تصویری از خراش های شدید ایجاد شده روی پای دانشگر بر اثر تکل خشن کی‌روش را منتشر کرد تا بر ادعای خود مبنی بر استحقاق کی روش برای دریافت کارت قرمز صحه بگذارند.

در چنین شرایطی احتمال داشت دانشگر نتواند در تمرین استقلال حضور یابد اما بعد از معاینه پزشکان مشخص شد که محمد دانشگر مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و با صلاحدید کادرفنی مقابل پیکان نیز می تواند به میدان برود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال تمرین استقلال محمد دانشگر استقلال باشگاه استقلال محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 6087955

دیگر خبرها

  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس