Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:42:50 GMT

یک زن سیاه پوست معاون اول جو بایدن

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۵۰۹

ساعت 24 برخلاف دونالد ترامپ که با حضور زنان در بالاترین مقام اجرایی مخالف است جوبایدن یک زن و تازه آنه هم یک زن سیاه پوست را برای معاون اولی انتخاب کرد. جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده، کاملا هریس را به عنوان معاون و همراه کارزار انتخاباتی خود معرفی کرد.

کاملا هریس اولین نامزد سیاهپوستی است که به سمت معاونت ریاست جمهوری انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملا هریس ۵۵ ساله از سال ۲۰۱۷ میلادی نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس سنای آمریکاست.خانم هریس فارغ‌التحصیل رشته حقوق از دانشگاه هاروارد است؛ او زندگی حرفه‌ایش را با کار در دفتر دادستانی منطقه «آلامدا» آغاز کرد و تا مقام دادستان کل کالیفرنیا پیش رفت.به گزارش یورونیوز انتخاب وی هر چند می‌تواند اقلیت‌ها به ویژه سیاهپوستان را خرسند سازد اما برای حزب دموکرات بی‌خطر هم نیست. کاملا هریس اغلب به دلیل مواضعش در دورانی که دادستان کل کالیفرنیا بود مورد انتقاد قرار می‌گیرد. این انتقادها می‌تواند باعث شود که رای دهندگان برنی سندرز و الیزابت وارن در روز انتخابات ریاست جمهوری خانه‌نشینی را به رای دادن به جو بایدن و کاملا هریس ترجیح دهند.

گمانه زنی‌ها درباره احتمال انتخاب خانم هریس که تباری هندی-جامائیکایی دارد، از مدت‌ها پیش آغاز شده بود. او از جمله افرادی است که در جریان جنبش ضدنژادپرستی اخیر آمریکا، خواستار اصلاح پلیس این کشور بود.آقای بایدن در پیامی توییتری اعلام کرد که «این افتخار بزرگی» است که در این کارزار انتخاباتی، خانم هریس را در کنار خود دارد. او کاملا هریس را «مبارزی بی‌باک» و «یکی از بهترین ماموران خدمتگزار کشور» توصیف کرد.خانم هریس که پیش از این خود یکی از نامزدهای انتخابات نوامبر بود، پیش از اولین رای گیری در رقابت‌های مقدماتی حزب دموکرات، به کمپین خود پایان داد. او در همان دوران کوتاه فعالیت در این کارزار انتخاباتی، بارها به انتقادات از جوبایدن پرداخته بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کاملا هریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند

به‌گزارش همشهری آنلاین، بر اساس آخرین آمار از وضعیت سدهای کشور تا تاریخ اول اردیبهشت‌ماه حجم آب ۱۱ سد به ۱۰۰ درصد رسیده است. میزان ورودی مخازن کل کشور از ابتدای سال آبی (ابتدای مهرماه) تا اول اردیبهشت‌ماه معادل ۲۵.۰۳ میلیارد متر مکعب بوده که در قیاس با سال گذشته که عددی معادل ۲۷.۵۵ میلیارد مترمکعب بود، ۹ درصد کاهش داشته است؛ همچنین میزان کل خروجی سدهای کشور نیز با عدد ۱۵.۷۱ میلیارد متر مکعب نسبت به سال قبل تغییری نداشته است.

حجم آب موجود مخازن اکنون ۳۱.۰۲ میلیارد متر مکعب ثبت شده که این عدد نسبت به سال قبل که عددی معادل ۳۰.۹۸ میلیارد متر مکعب بوده نیز تغییری نداشته است. همچنین حجم پرشدگی سدهای کشور نیز تا این تاریخ ۶۲ درصد است.

وضعیت برخی از سدهای مهم کشور بیانگر این است که در ۱۱سد درصد پرشدگی ۱۰۰درصد است، به‌طوری‌ که سد ارس آذربایجان شرقی، سد شهید قنبری استان آذربایجان غربی، سد جگین استان هرمزگان، سد کوثر کهگیلویه و بویراحمد، سد رودبار استان لرستان، سد ایلام و سد قشلاق و آزاد استان کردستان و سدهای پیشین، ریزدان، خیرآباد، ماشکیدعلیا ۱۰۰ درصد پر هستند.

همچنین ارتفاع کل ریزش‌های جوی کشور معادل ۱۸۹.۹ میلیمتر است. این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۰۹.۲میلیمتر) ۹ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۰.۸میلیمتر) ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کد خبر 845966 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم آب سد

دیگر خبرها

  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • (ویدئو) پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده