Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@22:48:48 GMT

سوء قصد شبانه به بازپرس جنایی تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۵۶۳

سوء قصد شبانه به بازپرس جنایی تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت 8:30 شامگاه دوشنبه 20 مرداد، مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از حمله موتورسواران ناشناس به مرد میانسالی در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.با اعلام این خبر بلافاصله مأموران کلانتری 131 شهرری راهی محل حادثه شده و با بدن نیمه جان بازپرس عباس بخشوده از قضات دادسرای جنایی تهران مواجه شدند که نزدیک خودرواش افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شد و باتوجه به شکستگی جمجمه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.در نخستین گام، مأموران به تحقیق درباره این حادثه پرداختند و بررسی‌ها نشان می‌داد که بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت شب حادثه برای کشیک باید به دادسرای مرکز می‌رفته و به همین منظور خانه را به قصد رفتن به دادسرا ترک کرده است. اما قبل از آنکه فرصتی برای سوار شدن به خودرواش پیدا کند مورد سوء قصد قرار گرفته است.معاینات پزشکی نیز اعلام کرد که بازپرس جنایی با جسمی سخت مورد حمله قرار گرفته و دو ضربه‌ای که آنها به سر بازپرس بخشوده زده‌اند، باعث شکستگی جمجمه او شده است.

اظهارات شاهدان

یکی از شاهدان ماجرا نیز در تحقیقات گفت: در حال عبور از خیابان بودم که مرد میانسالی از خانه‌اش بیرون آمد و به‌سمت خودرواش رفت. ناگهان موتورسیکلتی با دو راکب که هر دو چهره‌شان را پوشانده بودند به سمت او آمدند. از آنجایی که هوا تاریک بود، متوجه نشدیم که با چه وسیله‌ای به سرش کوبیدند اما بعد از این حمله آنها از محل متواری شدند. می‌خواستیم شماره پلاک موتورسیکلت را برداریم که متوجه شدیم شماره پلاک را مخدوش کرده‌اند.

تحقیقات برای دستگیری موتورسواران که به جان بازپرس جنایی سوء قصد کرده‌اند به دستور بازپرس دادسرای شهرری ادامه دارد. این در حالی است که پزشکان وضعیت جسمانی بازپرس جنایی را بحرانی توصیف کردند و وی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

پربیننده ترین زنگ بی‌موقع تلفن قاتل را لو داد محاکمه ۳ نوجوان داعشی در تهران قصاص ، مجازات همسرکشی در هتل دو جنایت برای سرقت طلاهای خاله دستگیری قاچاقچیان ارز در سکه‌فروشی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل متهم دادسرای جنایی تهران سوء قصد بازپرس جنایی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بازپرس جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر

آفتاب‌‌نیوز :

هفته گذشته - ۲۱ فروردین- ویدیویی در شبکه های مجازی منتشر شد که در آن چند نفر در اتوبان صدر با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری کردند و در ادامه فیلم نیز صدای تیراندازی شنیده شد.

در پی این حادثه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و برخی گزارشات نیز حکایت از آن داشت که  تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به‌ تیراندازی کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد و اعلام کرد که بازسازی صحنه جرم نیز بزودی با حضور سردار محمدیان رییس پلیس پایتخت انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • تصاویر جابجایی شبانه تسلیحات ارتش در سطح تهران
  • اعمال قانون ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره تخلفات شبانه در تهران
  • ۱میلیون ۹۵۰هزار جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • معمای قتل مرد رها شده مقابل بیمارستان
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • بخشش قاتل به حرمت عید فطر
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر
  • حمایت شبانه از عملیات تلافی‌جویانه علیه رژیم صهیونیستی/صدای اصابت سیلی ایران امشب شنیده می‌شود