Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم حسین‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال تحصیلی جدید ۴۹۳ واحد آموزشی شامل هزار و ۷۰۰ کلاس درس با زیربنای ۲۵۰ هزار متر مربع بهره‌برداری می‌شود که از این حیث خراسان رضوی برای سومین سال متوالی رتبه نخست کشور را دارد.

وی ادامه داد: شاخص‌ترین طرح امسال مجتمع آموزشی سردار شهید قاسم سلیمانی است که به عنوان بزرگترین مجتمع در استان محسوب می‌شود و در منطقه محروم و حاشیه شهر مشهد با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع و با ۴۸ کلاس درس دارای ظرفیت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی این پروژه از محل اعتبارات دولتی از سال گذشته آغاز شد و برای ساخت، آماده‌سازی و تجهیز آن ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسین پور افزود: بر اساس سند تحول بنیادین، اهداف و طرح‌های این سازمان استفاده از طرح‌های پژوهشی و اجرای طرح تحولی آجر به آجر در سال جاری است و بر این اساس ساخت فضاهای آموزشی در استان خراسان رضوی بدون وقفه از محل اعتبارات دولتی و خیران مدرسه ساز و با جذب حمایت خیران به هر میزان ممکن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح آجر به آجر با هدف گسترش فرهنگ مشارکت مردمی و بسترسازی برای جلب کمک آحاد مردم در امر مقدس مدرسه‌سازی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

هم اکنون حدود ۸۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان خراسان رضوی وجود دارد و این استان دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه است.

برچسب‌ها مدارس مشهد سازمان نوسازی مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مشهد سازمان نوسازی مدارس مدارس مشهد سازمان نوسازی مدارس خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و نیز حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد سریلانکا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 747409

دیگر خبرها

  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی در اسلام آباد