Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:43:14 GMT

روزانه ۸۰ تن زباله در تایباد تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۵۷۶

روزانه ۸۰ تن زباله در تایباد تولید می‌شود

شهردار تایباد روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان تولید زباله بیش از ۹۵ درصد آن از نوع تَر است.

ایوب سیدالحسینی افزود: در این شهر کمتر از پنج درصد زباله ها تفکیک می شود و بازیافت زباله‌ها به صورت مکانیزه انجام نمی شود و این مقدار از زباله هایی که تفکیک می شود نیز به صورت سنتی و دستی جدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آبیاری فضای سبز این شهر اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۵۰ درصد آب فضای سبز شهر تایباد از آب آشامیدنی جدا شده است.

شهردار تایباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون  ۱۴ هزار متر مربع از معابر اصلی شهر تایباد آسفالت شده و هم اکنون ۹۰ درصد خیابانهای اصلی تایباد آسفالت شده است و همچنین در همین بازه زمانی ۹ هزار و ۱۰۰ متر مربع از معابر اصلی شهر تایباد با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال پیاده روسازی شده است.

سید الحسینی افزود: ساختمان اداری و تجاری شهر تایباد با ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا یکی از مهم‌ترین طرح‌های نیمه تمام این شهر است که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال صرف آن شده است و به رغم ساخت این مکان، این فضا توجیه اقتصادی برای این شهرستان ندارد.

وی ادامه داد: شهر تایباد ۱۲۰ هکتار فضای سبز دارد و از شهرهای موفق استان خراسان رضوی در حوزه فضای سبز است و در حال حاضر سرانه فضای سبز برای هر شهروند تایبادی ۲۱ مترمربع است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد دفع زباله آبیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد دفع زباله آبیاری تایباد دفع زباله آبیاری شهر تایباد فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی