Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:59:39 GMT

استوریج: می‌خواهم به لیگ برتر برگردم و جبران کنم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۸۸۶

استوریج: می‌خواهم به لیگ برتر برگردم و جبران کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس از تلاش برای بازگشت به لیگ برتر و جبران اتفاقات اخیر خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، دانیل استوریج ، مهاجم پیشین لیورپول و چلسی می گوید که در لیگ برتر کارهای ناتمامی دارد و بازگشت به انگلیس بهترین حرکت برای حرفه او خواهد بود.

استوریج ۳۰ ساله از مارس بدون باشگاه بوده است و پس از پایان مدت ۴ ماه محرومیت از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) به دلیل نقض قوانین شرط بندی قرارداد خود را با ترابزون اسپور ترکیه فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن با اعلام اینکه بازگشت به لیگ برتر به نفع وی خواهد بود گفت: من پیشنهادهای مختلفی از سراسر جهان دارم اما من یک بازیکن انگلیسی هستم و  همیشه دوست داشتم در لیگ برتر بازی کنم. من اعتقاد دارم چیزهای زیادی برای درخشش در لیگ برتر دارم و می گویم این انتخاب اول من است. احساس می کنم کار ناتمام داشته‌ام بنابراین می خواهم به آنجا برگردم و جبران مافات کنم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من برای بازی در لیگ های دیگر نیز آماده هستم اما بازگشت به انگلیس می تواند گزینه بزرگی برای من باشد.

استوریج که با چلسی و لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان لیگ برتر شده معتقد است که تجربه‌اش با باشگاه های بزرگ باعث می شود برای فصل گزینه خوبی برای تیم‌های مختلف باشد.

او در پایان گفت: من یک بازیکن آزاد هستم و در بسیاری از باشگاه های برتر در سراسر جهان بازی کرده ام. من فقط آماده هستم تا به یک تیم موفق منتقل شوم و بخش بزرگی از برنامه های آنها باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟

هفته مهمی برای لیگ برتر در راه است.

طرفداری | کورس قهرمانی لیگ برتر جذاب‌تر از وضعیت فعلی هم خواهد شد. 

لیورپول روز یکشنبه میزبان برایتون است و می‌داند که با کسب حداقل یک امتیاز، برای حداقل چند ساعت به صدر جدول لیگ برتر می‌رسد. در صورت برد لیورپول، آرسنال باید در همان روز در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی را شکست دهد تا صدرنشین باقی بماند. با نگاهی به بازی‌های مهم یکشنبه، اوپتا از اعداد و ارقام ابررایانه خود استفاده کرده تا ببینیم نتایج احتمالی در آنفیلد و ورزشگاه اتحاد چگونه می‌تواند شانس قهرمانی هر سه تیم در لیگ برتر را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر لیورپول مقابل برایتون به پیروزی برسد

در صورت پیروزی لیورپول در آنفیلد، شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی عواقب وحشتناکی برای رقابت قهرمانی توپچی‌ها خواهد داشت. ابرکامپیوتر اوپتا در صورت وقوع این نتایج، تنها 9 درصد شانس قهرمانی لیگ برتر برای تیم آرتتا قائل است، به طوری که آرسنال با 9 بازی باقی مانده، سه امتیاز از لیورپول و دو امتیاز از منچسترسیتی عقب خواهد افتاد. پیروزی لیورپول به دنبال تساوی دیدار اتحاد، رقابت قهرمانی را به نفع قرمزها تغییر می‌دهد و آن‌ها را به مدعی اصلی تبدیل می‌کند. پیروزی لیورپول همراه با پیروزی آرسنال، به تیم پپ گواردیولا شانس تنها «یک در پنج» برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر انگلیس فراهم می‌کند.

اگر لیورپول مقابل برایتون به تساوی برسد

اگر لیورپول مساوی کند و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد آرسنال را شکست دهد، سیتیزن‌ها با تنها یک امتیاز اختلاف و 9 بازی باقی مانده در صدر جدول لیگ برتر قرار می‌گیرند. در این صورت، شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به 65 درصد افزایش خواهد یافت. دو مساوی بیشترین سود را برای آرسنال خواهد داشت، زیرا شانس قهرمانی آن‌ها از 21 درصد به 25 درصد افزایش خواهد یافت. با توجه به اینکه ابرکامپیوتر اوپتا پیروزی تیم گواردیولا را به عنوان محتمل‌ترین نتیجه پیش‌بینی می‌کند، هر نتیجه‌ای غیر از این می‌تواند به نفع آرسنال باشد.

آرسنال در طول این فصل هرگز در پیش بینی‌های اوپتا به عنوان مدعی اصلی لیگ برتر شناخته نشده است. با این حال، پیروزی آن‌ها در اتحاد، پس از تساوی لیورپول مقابل برایتون، باعث می‌شود با دو امتیاز بالاتر از قرمزها و چهار امتیاز بالاتر از سیتی، به عنوان مدعی اصلی قهرمانی (با 45% شانس) شناخته شوند.

در صورت شکست لیورپول مقابل برایتون

باخت هر دو تیم لیورپول و آرسنال، منچسترسیتی را با دو امتیاز بالاتر از آن‌ها به صدر جدول می‌رساند. پیش‌بینی برای چهارمین قهرمانی متوالی سیتیزن‌ها به 70% افزایش می‌یابد. با توجه به اینکه سیتی از زمان باخت 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022، طی 38 بازی خانگی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست‌ناپذیر است (33 برد و 5 مساوی)، شانس توپچی‌ها برای برد چندان زیاد نیست. این دومین طولانی ترین روند شکست‌ناپذیری منچسترسیتی در تاریخ بازی‌های خانگی‌اش است؛ پس از رکورد 42 بازی بین دسامبر 1919 و نوامبر 1921.

اما آرسنال نسخه 2024 متفاوت است. آن‌ها ضمن کسب هشت پیروزی متوالی، 33 گل به ثمر رسانده و تنها چهار گل دریافت کرده‌اند. در صورت پیروزی، این اولین دبل لیگ توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی از فصل 08-2007 و اولین دبل مقابل مدافع عنوان قهرمانی از فصل 01-2000 (منچستر یونایتد) خواهد بود. باخت لیورپول مقابل برایتون همراه با پیروزی آرسنال در اتحاد، تیم آرتتا را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر باشانس 49% تبدیل می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم
  • چه خبر از بازگشت اشیای تاریخی تمدن جیرفت قاچاق شده به انگلیس؟
  • چه خبر از بازگشت اشیای تاریخی قاچاق در انگلیس؟