Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: ابتدا تشکر می کنم که بالاخره استارت مسابقات سوپر لیگ با برگزاری جلسه رسمی آغاز شد و تعیین تکلیف ها صورت گرفت. تعداد تیم ها و زمان برگزاری مسابقات نیز مشخص شد. به عنوان مربی می توانیم برنامه ریزی های خود را انجام بدهیم و کارها را پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا درباره نحوه برگزاری مسابقات سیدبندی پیش از آغاز مراسم صحبتی با مربیان شده بود؟ تاکید کرد: خیر، در این زمینه صحبتی نشده بود و فدراسیون با توجه به شاخص هایی که در نظر گرفته بود سیدبندی را اعلام کرد. شاخص ها بر اساس عملکرد سال گذشته تیم ها و شاکله آنها بود و بر این اساس جدول مسابقات را اعلام کردند.

وی درباره اینکه آیا با نحوه برگزاری مسابقات موافق است، تصریح کرد: موافقم، چرا که با توجه به تجربه ای که در سالهای گذشته دارند این روش، روش مناسب تری است. به هر حال فدراسیون متصدی برگزاری مسابقات است و قوانین و ضوابط را اعمال می کند و ما نیز به عنوان باشگاه می پذیریم.

رحمان محمدی راد در پاسخ به این سئوال که آیا اگر شرایط تیم شما نسبت به سال گذشته ضعیف تر می شد آیا باز هم با این روش موافق بودید؟ گفت: تیم هایی که سال گذشته در لیگ برتر حضور داشتند بر اساس رتبه بندی در جدول مسابقات در جدول امسال نیز گنجانده شده است. هیچ کس به این شیوه اعتراض نکرد پس عملا همه موافق هستند. اینکه تیمی قوی تر یا ضعیف تر است به نظرم گوناگونی اظهارنظرها در این زمینه وجود دارد. به هر حال تصمیمی بود که گرفته شد و ما نیز به آن احترام می گذاریم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره وضعیت تیمش نیز افزود: حدود 6 هفته است که تمرینات را پشت سر گذاشته ایم با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد و مسابقات نیمه تمام باقی ماند. همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا سالن ها نیز تعطیل شدند. بازیکنان از تمرینات دور بودند. به همین طریق شرایط ما کمی متفاوت تر از گذشته بود. تمرینات را با شیب ملایم آغاز کردیم و زمانی که بازیکنان به آمادگی نسبی رسیدند شدت آن را افزایش دادیم. سعی بر این است تا در صورت توافق چند تیم دیگر بتوانیم پیش از آغاز مسابقات بازی دوستانه ای را برای تیم تدارک ببینیم.

وی درباره حضور تیم های بدهکار در مسابقات نیز گفت: توضیحاتی در جلسه ارائه شد که با توجه به فشار نهادهای نظارتی، فدراسیون بدنبال طلب وصول است. قانونمندی به نفع همه خواهد بود. همانطور که می دانید بودجه تیم ها از قبل بسته می‌شود. امیدوارم قانونمندی به سمتی برود که هر ساله وجود داشته باشد و خانواده والیبال به خاطر عدم پرداختی های سال قبل دچار مشکل نشود. انشاءالله سختگیری ها نتیجه دهد و مستمر باشد. ظاهرا تضمینی از نماینده باشگاه های بدهکار گرفته شد که آنها تسویه کنند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در پایان گفت: جای خالی تماشاگران در مسابقات احساس خواهد شد. امیدوارم مسئولان استانی کمک کنند تا والیبال به تماشاگرانی که در اصفهان دارد به خانه ببریم. برای این امر نیاز به همکاری و مساعدت صدا و سیمای استانی داریم. مسئولان باشگاهی در این زمینه راغب هستند و پیگیری های لازم را انجام می دهند. امیدواریم در سالی که سالن ها خالی از تماشاگر هستند بتوانیم والیبال را به خانه ها ببریم.

کد خبر 4996207 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: رحمان محمدی راد لیگ برتر والیبال تیم والیبال سپاهان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فوتسال جام حذفی باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران وزارت ورزش و جوانان برگزاری مسابقات سال گذشته تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان درسالجاری، با تأکید برآگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی گفت: باتوجه به تأثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

حسن عباسی، با اشاره به اینکه با همکاری دستگاههای اجرایی باید شرایط مناسب و فضایی آرام برای برگزاری امتحانات نهایی در سطح شهرستان مهیا شود، افزود: تجهیزات و امکانات لازم ازجمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تأمین شده و از این بابت جای نگرانی نیست.

عباسی، با اشاره به برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته معلم هم گفت: آموزش و پرورش زمینه ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که این امر در سایه تلاش معلمان امکانپذیر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم در این جلسه گفت: بیش از پنج هزار دانش آموز این شهرستان در سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم در امتحانات نهایی شرکت می کنند.

اسعد رسولی افزود: تاکنون نسبت به تهیه ۱۰۰ کارتن برگه امتحانی اقدام شده و به ۱۰۰ کارتن دیگرهم برای برگزاری امتحانات نیاز است و از دستگاههای مختلف انتظار داریم در این زمینه کمک کنند.

رسولی، در ادامه از اداره های خدمات رسان خواست در هنگام برگزاری امتحانات از قطعی آب و برق جلوگیری کنند.

مهراب پوراکبر، دادستان شهرستان مهاباد هم گفت: در عصر کنونی که دانش آموزان با انواع تهدیدهای فضای مجازی مواجه هستند، باید مهارتهای زندگی به دانش آموزان ارائه شود تا آسیب نبینند.

در این جلسه همچنین از برگزاری همایش استانی هوش مصنوعی با هدف بررسی فرصتها و چالشها و جهت گیریهای آینده در آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی تهران خبر داده و اعلام شد 13 خرداد، آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش و 15 تیر، زمان برگزاری همایش خواهد بود.

امتحانات نهایی از 27 اردیبهشت آغاز می شود و تا سی ام خرداد ماذه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم