Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:13:54 GMT

اقدامات و کمک‌های مومنانه منجر به حفظ آرامش در جامعه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۸۹۱

اقدامات و کمک‌های مومنانه منجر به حفظ آرامش در جامعه می‌شود

‍‍‍‍‍‍

امام جمعه شیراز با اشاره به آثار انجام کمک‌های مومنانه و توزیع جهیزیه گفت:ارزش واقعی این کار آرامش روحی و روانی است که با انجام این کار در جامعه تزریق می‌شود چراکه زوج‌های جوان می‌دانند که یک حامی و پشتیبانی دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام شامگاه سه‌شنبه در مراسم توزیع هزار جهیزیه در استان فارس با تبریک اعیاد ماه ذی‌الحجه اظهار داشت: این رسمی که در جامعه ما به پیروی از اهل بیت بوده است که در جشن عروسی شادباش می‌دادند، امروز این شادباش به هزار خانواده تقدیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم به مردم عزیز و پای‌بند به ارزش‌های اخلاقی و انسانی که این حرکت شایسته را شکل دادند، گفت: ارزش این کارها صرفا به جهت مادی و فراهم کردن اقلام مورد نیاز زندگی یک زوج نیست هر چند این هم در جای خود ارزشمند است.

امام جمعه شیراز افزود: ارزش واقعی این کار آرامش روحی و روانی است که با انجام این کار در جامعه تزریق می‌شود چراکه زوج‌های جوان می‌دانند که یک حامی و پشتیبانی دارند.

تنها یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه شصتی‌ها" باقی است!‌دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه: برنامه‌های زیادی برای گسترش ازدواج آسان داریم / توزیع 31 هزار سری جهیزیهادامه سیر نزولی ازدواج‌ها با وجود 19میلیون جوان مجرد!+ نمودار

دژکام با بیان اینکه همه کسانی که این کار را انجام می‌دهند نیز از یک حس ارزشمند معنوی برخوردار می‌شوند، بیان کرد: این اقدامات آرامش، سکون و صمیمت را به جامعه تزریق می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه در آخر زمان مردم با فتنه‌های مختلف رودررو می‌شوند، عنوان کرد: در این برهه جامعه نیاز به این حس آرامش دارد و باید این اقدامات گسترش یابد تا آرامش و سکون در جامعه قرار گیرد.

امام جمعه شیراز از زوج‌های جوان حاضر در برنامه درخواست کرد که این فرهنگ بخشش را در نسل‌های خود ماندگار کنند و تصریح کرد: این فرهنگ نشان می‌دهد که پیرو علی(ع) همیشه به یاد همنوع خود است و همنوع خود را فراموش نمی‌کند.

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... ‌دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه: برنامه‌های زیادی برای گسترش ازدواج آسان داریم / توزیع ۳۱ هزار سری جهیزیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ‌دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه: برنامه‌های زیادی برای گسترش ازدواج آسان داریم / توزیع ۳۱ هزار سری جهیزیه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۲ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۳ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۴ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۵ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۶ خبر خوش استاندار خوزستان برای کارگران هفت‌تپه/ پرداخت حقوق کارگران ‌با همکاری قوه قضائیه ۷ اجرای طرح هوشمند‌سازی کشاورزی در گیلان؛ گام‌های جدی برای تحقق «جهش تولید» برداشته می‌شود ۸ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند مهمترین اخبار استانها گزارش| مادوان در برزخ شهر و روستا؛ شهری که از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها محروم است اهدای تمثال حاج قاسم سلیمانی در لباس احرام به مناسبت هفته حج انجام شد روایت تسنیم از مشکلات شهرک ۲۲ بهمن کاشان/ گلایه شهروندان از بی‌مهری مسئولان+ فیلم ۹۰ درصد بوشهری‌ها در مراجعه به ادارات از ماسک استفاده می‌کنند / ۴ شهرستان در مرحله قرمز قرار دارند + فیلم مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد شکست تیلور در انتخابی آمریکا و غیبتش در پاریس، به آرامش روانی تیم به دلیل پایان تمرکز بیش از حد تئوریسین‌ها و کارشناسان روی کشتی یزدانی-تیلور کمک خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه هنوز ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس مشخص نشده، با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، آرون بروکس نماینده این وزن آنها در بازی‌های المپیک شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 قهرمان امیدهای جهان نیز شده بود، توانست طی دو کشتی از سد دیوید تیلور آمریکایی بگذرد.

به این ترتیب از بین حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هر کشتی‌گیری که در وزن 86 کیلوگرم ایران راهی المپیک شود، تیلور انتظارش را نخواهد کشید و این بار باید با ملی‌پوش جوان و جدید آمریکایی‌ها مبارزه کند.

محسن کاوه که به تازگی از مسابقات کسب سهمیه بیشکک بازگشته، در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: خوشحالی ما از این بابت است که حساسیتی که تا امروز روی موضوع مبارزه با تیلور ایجاد شده بود، از بین می‌رود و باری از دوش تیم برداشته خواهد شد. مسئله این نبود که از آمریکا تیلور، بروکس یا والنسیا می‌آیند که ما باید برای مصاف با هر حریفی آماده باشیم، مسئله اصلی پایین آمدن بار روانی تیم است. اینکه همه تیلور را آنالیز می‌کردند و کارشناس و تئوریسین شده بودند، غیبت تیلور در پاریس، به آرامش تیم ما کمک خواهد کرد.

جمله بروکس پس از شکست دادن تیلور: دوستت دارم!

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • انتقاد تند و تیز به شوخی‌های سریال نون خ ۵
  • گرمازدگی چیست و چرا منجر به اسهال می شود؟
  • توصیه‌های علی ربیعی، مسئولان به این چند نکته توجه کنند!
  • آرامش به بازار ارز رسید؛ سکه کاهشی شد و شاخص بورس قد کشید!
  • روند نزولی بازار ارز ادامه دارد