Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از در نظرگرفتن تسیلات ۱۶۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان در استان خبر داد و گفت: ۶۰ میلیارد تومان از این مبلغ بلاعوض است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، رضا خواجهای در جمع خبرنگاران به کلنگ‌زنی 2 هزار واحد مسکونی محرومان توسط نوبخت معاون رئیس جمهور در ششم مرداد سال جاری اشاره و اظهار داشت: برای احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان در استان زنجان،  160 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که از این میزان 60 میلیارد تومان آن بلاعوض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ساخت هر  واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و نیز 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

200 میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان در گلستان اختصاص یافتنوبخت 2000 واحد مسکن محرومان استان زنجان را کلنگ‌زنی کرد

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه طرح مسکن محرومان از سوی دولت و با هدف رفع مشکل مسکن در جامعه طراحی شده و باید تا سال آینده تمام مسکن محرومان در کشور افتتاح شوند، گفت:  هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمت به محرومان  و ایجاد سرپناهی امن برای این قشر است.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT11 بیشتر بخوانید... نوبخت ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان استان زنجان را کلنگ‌زنی کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نوبخت ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان استان زنجان را کلنگ‌زنی کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۲ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۳ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۴ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۵ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۶ خبر خوش استاندار خوزستان برای کارگران هفت‌تپه/ پرداخت حقوق کارگران ‌با همکاری قوه قضائیه ۷ اجرای طرح هوشمند‌سازی کشاورزی در گیلان؛ گام‌های جدی برای تحقق «جهش تولید» برداشته می‌شود ۸ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند مهمترین اخبار استانها گزارش| مادوان در برزخ شهر و روستا؛ شهری که از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها محروم است اهدای تمثال حاج قاسم سلیمانی در لباس احرام به مناسبت هفته حج انجام شد روایت تسنیم از مشکلات شهرک ۲۲ بهمن کاشان/ گلایه شهروندان از بی‌مهری مسئولان+ فیلم ۹۰ درصد بوشهری‌ها در مراجعه به ادارات از ماسک استفاده می‌کنند / ۴ شهرستان در مرحله قرمز قرار دارند + فیلم مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکن محرومان میلیارد تومان استان زنجان واحد مسکونی بنیاد مسکن هزار واحد کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از توسعه طرح‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: در این راستا ضمن آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر برای ساخت بیش از ۵۰ هزار مسکن بیش از ۲ هزار هکتار تأمین شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ارسلان مالکی صبح امروز در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر با اشاره به تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: در این راستا بیش از 85 هزار هکتار زمین در استان‌های مختلف برای الحاق به شهرها شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 41 هزار هکتار اراضی استان‌ها به شهرها برای ساخت مسکن الحاق یافته است، گفت: 15 هزار هکتار زمین نیز در حال طی فرآیند تصویب در شورای عالی مسکن برای الحاق به شهرها هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین مسکونی به مردم در استان‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: در 2.5 سال گذشته 50 درصد کل 40 سال گذشته زمین مسکونی به مردم واگذار شده است

مالکی، از آغاز ساخت 1.5 میلیون واحد مسکونی در کشور خبر داد و بیان کرد: ایده دولت برای ساخت 4 میلیون خانه در طرح نهضت ملی مسکن کار بسیار بزرگ و امیدآفرینی است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تصویب 53 شهرک جدید در نقاط مختلف کشور گفت: مراحل تصویب این شهرک‌ها در استان‌ها تمام شده و بخشی نیز در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی میزان کل ساخت مسکن در استان بوشهر را 19 هزار و 500 واحد مسکونی اعلام و تصریح کرد: در این راستا بیش از 2 هزار هکتار معادل ساخت بیش از 50 هزار واحد مسکونی تأمین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه بیش از 71 هزار متقاضی واجد 3 شرط در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: 17 هزار متقاضی هم دارای 4 شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد