Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی نیروهای ائتلاف بین‌المللی پس از حمله راکتی شب گذشته در بغداد پایتخت عراق و به صدا درآمدن آژیر خطر سفارت آمریکا، مصاحبه تلویزیونی با شبکه التغییر را رها کرد و پا به فرار گذاشت.

در ادامه این فیلم را مشاهده می‌کنید.

 

بیشتر بخوانید

بغداد در وحشت، شنیده شدن صدای انفجار در استان بغداد + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش آمریکا جنایات داعش گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان

سخنگوی صنعت آب گفت: حضور در مجامع بین‌المللی از افتخارات مهندسی ایرانی است و هم‌اکنون در ۲۰ کشور جهان صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت آب داریم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب در نشست خبری افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا اظهار داشت: این مگاپروژه چندمنظوره در کشور سریلانکا توسط مهندسان توانمند ایرانی اجرا شده است.
وی افزود: به‌رغم تحریم‌های ظالمانه، شرکت‌های توانمند ایرانی توانسته اند از هند تا آفریقا و از آمریکای چوبی تا آسیای میانه، پروژه های متعدد صنعت آب را در حوزه پیمانکاری و مشاوره اجرا کنند‌.
بزرگ‌زاده اذعان داشت: بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه های مهندسی مثل تونل‌هایی به طول 50 کیلومتر در زیر زمین در شرایط خاص جغرافیایی، سدهای بزرگ و ... توسط متخصصان ایرانی تاکنون اجرایی شده که این مهارت و دانش را به‌دنبال داشته که امروز پیچیده‌ترین پروژه‌های صنعت آب و برق مثل پروژه چندمنظوره اومااویا توسط مهندسان ایرانی با موفقیت اجرا شود.
وی ادامه داد: حضور در مجامع بین‌المللی از افتخارات مهندسی ایرانی است و هم‌اکنون در 20 کشور جهان صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت آب داریم.
سخنگوی صنعت آب خاطرنشان کرد: سالی 3.5 میلیارد دلار ظرفیت صادرات خدمات مهندسی بین‌المللی داریم که تحریم‌های ظالمانه، سختی‌هایی را ایجاد کرده است‌.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان
  • اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • کنعانی: ایران به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سخنگوی جنبش انصارالله یمن: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند
  • لحظات آغاز حمله راکتی حزب الله به اسرائیل
  • فیلمی از حملات راکتی لحظات پیش حزب‌الله لبنان