Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@11:45:06 GMT

واکنش چهره‌های مختلف سیاسی در مورد معاونت کاملا هریس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۹۹۱

گروه بین المللی خرداد_رامتین لطیفی: معرفی سناتور کاملا هریس به عنوان معاون جو بایدن در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آخرین پازل از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها را تکمیل کرد. حالا زوج دونالد ترامپ و مایک پنس در مقابل زوج جو بایدن و کاملا هریس قرار گرفته‌اند. انتخاب هریس واکنش‌های متفاوتی را در میان هم حزبی‌های او و حزب رقیب برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب واکنش چهره‌های مختلف را به این انتخاب را مرور خواهیم کرد.

سوزان رایس، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما که یکی از گزینه‌های اصلی معاونت بایدن تا روزهای پایانی بود در پیامی انتخاب کاملا هریس را به عنوان معاون بایدن تبریک گفت و در بیانیه‌ای که به این مناسبت منتشر کرد اشاره کرده است که زوج بایدن-هریس می‌تواند برگ برنده حزب دموکرات در انتخابات باشد.

استیسی آبرامز و گرچن ویتمر که هر دو از دیگر گزینه‌های اصلی معاونت بایدن بودند هم در دو پیام جداگانه از بایدن برای انتخاب هریس تقدیر کردند. آبرامز انتخاب هریس توسط بایدن را ناشی از نگاه دقیق و موشکافانه بایدن به تمام گوشه و کنارهای کشور دانست و ویتمر هم این زوج سیاسی را متضمن بازگرداندن عزت و قدرت از دست رفته به آمریکا توصیف کرد.

بیل کلینتون، رییس جمهور اسبق آمریکا نیز این انتخاب را یک انتخاب درست و جذاب توصیف کرد. هیلاری کلینتون، نامزد سابق حزب دموکرات در انتخاباب ریاست جمهوری و همسر بیل کلینتون نیز با خوشامدگویی به هریس از مردم آمریکا درخواست کرد که در حمایت از تیم قدرتمند بایدن-هریس به او بپیوندند.

طبق قوانین آمریکا، همسران رییس جمهور و معاون او باید همراه آن‌ها در کاخ سفید حضور داشته باشند. از این رو جیل بایدن، همسر جو بایدن در پیامی به داگلاس امهوف، همسر کاملا هریس نوشته است: "آیا(برای حضور در کاخ سفید) حاضری؟”.

باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا و اولین رییس جمهور سیاه‌پوست تاریخ این کشور هم از انتخاب و معرفی هریس به عنوان معاون بایدن حمایت کرد و او را بهترین و آماده‌ترین فرد برای این مقام دانسته است. سازمان ملی رنگین پوستان آمریکا و جمعیت زنان سیاه‌پوست آمریکا نیز در دو پیام جداگانه این انتخاب را تاریخ‌ساز، ارزشمند و مهم توصیف کردند.

سارا پلین نیز که در انتخابات ۲۰۰۸ به عنوان معاون جان مک کین در رقابت‌ها حضور داشت و سرانجام انتخابات را به زوج اوباما-بایدن واگذار کرد نیز با تبریک به هریس برای انتخاب به عنوان معاون بایدن و سومین زنی که در تاریخ به عنوان معاون رییس جمهور در انتخابات شرکت می‌کند ۶ پیشنهاد کاربردی به او برای موفقیت در رقابت‌ها ارائه داده است و در این بین از نظر سارا پلین مهمترین نکته راهبردی عدم اعتماد به افرادی است که شناخت عمیقی از آن‌ها وجود ندارد.

برچسب ها: جو بایدن ، کاملا هریس ، باراک اوباما ، بیل کلینتون ، انتخابات ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: جو بایدن کاملا هریس باراک اوباما بیل کلینتون انتخابات آمریکا عنوان معاون رییس جمهور کاملا هریس جو بایدن رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌خواری» بایدن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جیمز ماراپه، نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو با اشاره به داستانی که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا درباره سربه‌نیست شدن دایی‌اش در این کشور واقع در اقیانوس آرام تعریف کرده است، گفت که پاپوآ گینه نو لایق این نیست که به آن لقب «آدم‌خوار» داده شود!

بایدن هفته گذشته داستانی را درباره آمبروز فینِگن، برادر مادرش تعریف کرد؛ کسی که به گفته بایدن حین مامورتی در گینه نو، پس از سقوط هواپیمای وی در اقیانوس آرام، مفقود شد. به گفته رییس جمهور آمریکا، هواپیما ساقط شد و جسد دایی او هرگز پیدا نشد چون «آنجا در آن بخش از گینه نو، آدم‌خوارهای زیادی بودند»!

ماراپه با اشاره به اینکه در چهار موقعیت با بایدن ملاقات کرده است، درباره اظهارات وی گفت: او همیشه احترام زیادی برای پاپوآ گینه نو قائل بوده است اما گاهی اوقات خون به مغزتان نمی‌رسد! شاید حرف‌های بایدن اشتباه لفظی بوده است؛ با این حال، کشور من لایق برچسب «آدم‌خوار» نیست!

نخست وزیر پاپوآ گینه نو ادامه داد: کشور ما در جنگی که برای خودش نبود، به جنگ جهانی دوم کشانده شد. از آمریکا می‌خواهیم تا به پاکسازی این کشور و جزایر سلیمان از بقایای جنگ جهانی دوم از جمله اجساد انسان، لاشه هواپیما و کشتی، تونل و بمب که همچنان جان انسان‌ها را تهدید می‌کند، کمک کند.

وی در ادامه نیز با طعنه به بایدن گفت: شاید اگر این کار انجام شود، حقیقت درباره سربازان گمشده همچون آمبروز فینِگن مشخص شود.

کد خبر 6085429

دیگر خبرها

  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌ خواری» بایدن
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌خواری» بایدن
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده