Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:57:08 GMT

دوره فـست بــورس برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۸۱۰۹

دوره فـست بــورس برگزار می شود

انجمن علمی صنایع دانشگاه تهران دوره آموزشی «فست بورس» از مقدماتی تا پیشرفته را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دنیای اقتصاد کشور این روزها ثبات ندارد و این اتفاق باعث بر این شده تمایل مردم نسبت به راه های سرمایه گذاری سنتی (خرید ملک، طلا، ارز و....) کمتر شود و دنبال راه مطمئن باشند. یکی از راه های سرمایه گذاری که این روزها در بین مردم پررنگ‌تر شده است، سرمایه گذاری در بازار بورس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار بورس به دلیل اینکه طبق علم اقتصاد جلو می رود، توانسته اطمینان مردم‌ را جلب کند.
بنابراین این راه، نیازمند  علم‌ و سواد تخصصی  بورس است، که برگزاری این‌ دوره یادگیری بورس در زمان کوتاه، مفاهیم و اطلاعات مورد نیاز درباره این نوع سرمایه گذاری را در اختیار مخاطب قرار می دهد..

"تحلیل بنیادی مقدماتی"، "تحلیل بنیادی پیشرفته"، "آشنایی با تابلوخوانی"، "تابلو خوانی پیشرفته(فیلترنویسی)"، "تحلیل صنایع" و "تحلیل کاربردی" از جمله مباحث و سرفصل های دوره فست بورس است که توسط مدرسان این بازار، آموزش داده می شود.

دوره آموزش فست بورس، از ۱۱ شهریورماه ۹۹ الی ۱۳ مهر، روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ کلاس برگزار می شود و روزهای پنج شنبه ساعت ۱۵ الی ۱۷ رفع اشکال انجام می شود همچنین برای برندگان مسابقات تحلیل و بررسی بورسی حین دوره جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

علاقمندان جهت ثبت‌نام و ارائه کامل توضیحات می توانند به لینک https://cutt.ly/FastBourse مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تحقق شعار سال دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در بازار سرمایه، گفت: افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه و رونق آن موجب تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در افزایش تولید با رویکرد مشارکت مردمی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخاب شعار سال برای عمل است و دولتمردان باید تسهیل کنند و موانع را از پیش روی سرمایه گذاری بردارند.

وی در ادامه با تأکید بر برخورد با فساد و رانت‌خواری در کشور، گفت: با توجه به اینکه برخی شرکت‌های سرمایه‌گذار در بورس زیرمجموعه نیروهای مسلح هستند، در عین حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه، هر کجا که فساد اقتصادی در اینگونه شرکت‌ها رخ بدهد و در صلاحیت سازمان قضائی نیروهای مسلح باشد و به ما گزارش شود برخورد قضائی خواهیم کرد و در راستای تحقق شعار سال از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم.

در این دیدار مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گزارشی از وضعیت بازار سرمایه، فرصت‌ها و تهدیدات این بازار بیان کرد.

وی درباره تعامل طرفین در حوزه آموزش و آگاه‌سازی، گفت: این آمادگی وجود دارد از ظرفیت‌های این دو سازمان جهت آموزش و تبیین ظرفیت‌های توسعه بازار و نظارت‌های مؤثر هم‌افزا در مقابله با بسترهای فسادزا و تقویت حوزه نظارتی و افزایش اعتماد عمومی در بازار سرمایه استفاده شود.

در این دیدار که مسلم محمدیاران، مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیروهای مسلح و سید اسماعیل میرعمادی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بورس و اوراق بهادار کشور حضور داشتند، بر ضرورت تعامل این دو سازمان در پیگیری مطالبات و تسهیل فرایندهای فیمابین تاکید شد.

کد خبر 6083932

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند