Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:54:10 GMT

تعیین تکلیف خانه هنرمندان در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۸۲۰۵

تعیین تکلیف خانه هنرمندان در روزهای آینده

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اعلام کرد: با رئیس حوزه هنری اصفهان مکاتباتی صورت گرفته و طی دو روز آینده جلسه‌ای برای تصمیم گیری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته‌های گذشته اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به عنوان مالک خانه هنرمندان در دادگاه شناخته شد و سند مالکیت این عمارت مهم هنرمندان را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عمارت در پارک ایثارگران برای بیش از ۲۰ سال تحت نظر حوزه هنری به عنوان "خانه هنرمندان اصفهان" فعالیت می‌کرد و این تغییر مالکیت باعث اعتراض گسترده هنرمندان شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان در هفته‌های گذشته چندین جلسه مشترک بین رئیس حوزه هنری اصفهان و مدیرکل بنیاد شهید استان برگزار و حتی جلساتی در تهران و در سطح بالاتر برای تعیین تکلیف این خانه برگزار شد. جلساتی که اطلاع دقیقی از خروجی آن وجود ندارد، اما مهدی احمدی‌فر و داریوش وکیلی می‌گویند: "نتایج خوبی حاصل شده است".

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با خبرنگار ایمنا درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای خانه هنرمندان، اظهار کرد: "بنیاد شهید با اساتید حوزه هنری در تعامل است و صحبت‌هایی در خصوص خانه هنرمندان زده شده که به اتفاقات خوبی برسیم. خانه هنرمندان بدون هیچ تغییر کاربری به فعالیت خود ادامه خواهد داد."

وکیلی افزود: "رسالت بنیاد شهید ارتقا فرهنگ است و خانه هنرمندان نیز یک مجموعه فرهنگی است به همین علت هیچ تغییر کاربری در خانه هنرمندان رخ نمی‌دهد. با رئیس حوزه هنری اصفهان مکاتباتی صورت گرفته و طی دو روز آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد. مجموعه خانه هنرمندان یک مجموعه فرهنگی است و دغدغه هنرمندان انجام فعالیت هنری است که بنیاد شهید هم کار فرهنگی انجام می‌دهد. "

کد خبر 438299

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنياد شهيد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خانه هنرمندان اصفهان بنیاد شهید خانه هنرمندان خانه هنرمندان اصفهان حوزه هنری استان اصفهان حوزه هنری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خانه هنرمندان بنیاد شهید حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست تعیین تکلیف زمین آموزش‌وپرورش و اختصاص زمین برای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و کتابخانه اظهار کرد: اقدام دستگاه‌ها برای جلوگیری از مسکوت ماندن زمین‌های واگذارشده ضروری است.

او افزود: برای زمین‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی واگذار می‌شوند، باید طرح و برنامه احداث ارائه شده و تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌وشهرسازی موظف است برای دستگاه‌هایی که نیاز دارند و طرح ارائه کرده‌اند، زمین تخصیص کند و اگر بدون تعیین تکلیف بماند، باید نسبت به واگذاری آن به دستگاه دیگر دارای شرایط اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود