Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:22:09 GMT

گفتگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان و بیل گیتس برای مبارزه با فلج اطفال

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۸۲۰۶

گفتگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان و بیل گیتس برای مبارزه با فلج اطفال

‍‍‍‍‍‍

عمران خان در گفتگوی تلفنی با بیل گیتس آخرین تلاش‌های کشورش برای مبارزه با فلج اطفال را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز؛ «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با «بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت و رئیس بنیاد بیل و میلندا گیتس در خصوص مبارزه با فلج اطفال با او گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تلاش برای ریشه کن کردن فلج اطفال در کشور ادامه دارد و تعداد مبتلایان به این بیماری نیز بسیار کاهش پیدا کرده است.

عمران خان گفت: ما با قرنطینه هوشمند موفق به کنترل شیوع بیماری کرونا نیز شده‌ایم و این الگو می تواند توسط دیگر کشورها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

نخست وزیر پاکستان افزود: کمک های انجام شده از سوی بنیاد گیتس صرف مبارزه با فلج اطفال شده و تاثیرات مثبت آن نیز در گزارش های رسمی کاملا مشخص است.

بیل گیتس که برای مهار فلج اطفال در پاکستان همکاری های زیادی با دولت این کشور داشته است ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولین بهداشتی و درمانی پاکستان این بیماری از پاکستان ریشه کن شود.

وی افزود: روش جدیدی که پاکستان برای مبارزه با فلج اطفال پیش گرفته می تواند موثرتر از روش های قبلی باشد و باعث از بین رفتن بیماری فلج اطفال در پاکستان شود.

گفتنی است دولت اسلام آباد با کمک نیروهای ارتش این کشور برای مبارزه با فلج اطفال اقدام کرده‌اند و قطره های خوراکی را به کودکان می خورانند.

علی رغم اینکه چندین بار اعلام شده است تعداد بیماران مبتلا به فلج اطفال در پاکستان به صفر رسیده ولی ثبت نمونه هایی از این بیماری نشان دهنده ضعف واکسیناسیون توسط دولت است.

عمران خان افغانستان را عامل وجود فلج اطفال در پاکستان دانستعارف علوی: فلج اطفال در پاکستان تا سال آینده به کلی ریشه کن خواهد شد

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عمران خان اخبار "پاکستان" بیشتر بخوانید... مجوز واردات دائم شتر از پاکستان به استان خراسان جنوبی صادر شد بازگشت زندگی به شرایط عادی در پاکستان پس از کاهش انتشار ویروس کرونا ملاقات فرمانده ارتش پاکستان با سفیر عربستان پس از افزایش تنش‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مجوز واردات دائم شتر از پاکستان به استان خراسان جنوبی صادر شد بازگشت زندگی به شرایط عادی در پاکستان پس از کاهش انتشار ویروس کرونا ملاقات فرمانده ارتش پاکستان با سفیر عربستان پس از افزایش تنش‌ها واژه های کاربردی مرتبط عمران خان اخبار "پاکستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی ۲ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۳ انفجار در قلب بغداد ۴ پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است/ثبت نخستین واکسن جهان ۵ واکسن کرونا در روسیه از ۱۲ دی ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد ۶ کشف ویروسی کشنده ‎تر از کرونا در قراقستان ۷ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۸ عربستان|صهیونیست‌ها بی‌صبرانه در جستجوی «بن نایف»هستند! مهمترین اخبار بین الملل آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است کردستان عراق| جزئیات جدید از حمله پهپادی ترکیه به نشست فرماندهان گارد مرزی عراق و پ.ک.ک یادداشت| انفجار بیروت جرقه‌ای برای روشن شدن آتش اصلی مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمران خان اخبار پاکستان عمران خان اخبار پاکستان تحریم تسلیحاتی ایران فلج اطفال در پاکستان ویروس کرونا عمران خان بیل گیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ووشوکارانی از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیانگ‌یئن» آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش تالو موفق به کسب دو مدال طلا و برنز توسط اسدیان و جلیلی شدند.

در نوبت دوم این مسابقات رقابت‌های بخش ساندا یا همان مبارزه انجام شد که ابتدا صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم «دوی مهارابام» از هند را شکست داد. وی عصر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و نپال پیکار می‌کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز برابر «ژی‌چین لی» از چین صاحب برتری شد. شهربانو منصوریان هم در مبارزه نخست در وزن ۷۵- کیلوگرم «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 6087437

دیگر خبرها

  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم)