Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، در این حادثه رانندگی که در خیابان شهید کلانتری پارس‌آباد در استان اردبیل رخ داد، سه نفر از سرنشینان دو خودرو نیز مصدوم و راهی بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد شدند.

در این تصادف، راننده پژو پارس با از دست دادن کنترل خود ابتدا با یک خودروی پژو ۴۰۵ که درحاشیه خیابان پارک شده بود تصادف کرد و در ادامه با یک عابر پیاده نیز برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان عینی، نبود سرعت‌گیر و سرعت غیرمجاز پژو پارس را دلیل وقوع این تصادف عنوان کردند.

کد خبر 539530 برچسب‌ها استان اردبیل تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش، از آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح شهر ، عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عملیات عمرانی همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی به سمت بلوار مدرس غربی یکی از مجموعه خدمات برنامه ریزی شده در سال جاری است که هم اکنون در دست اقدام می باشد.
مجموعه عملیات عمرانی با هدف تامین نیازمندیهای شهر و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان انجام میپذیرد.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898444

دیگر خبرها

  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان