Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:11:38 GMT

کاشان رکورد گرمای اصفهان را زد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۸۲۹۵

کاشان رکورد گرمای اصفهان را زد

ایسنا/اصفهان رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: شرایط پایداری هوا در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران‌وبیدگل نشان می‌دهد که روند افزایش دما تا پایان هفته تداوم دارد.

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تفسیر نقشه های هواشناسی، شرایط دمایی و ماندگاری هوای نسبتا گرم تا روز جمعه در دشت کاشان پیش بینی شده است که از روز شنبه روند دما، کاهشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پدیده غالب در مناطق مختلف دشت کاشان به صورت آسمان صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود که در ساعت های بعدازظهر همراه با افزایش سرعت وزش باد خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: به علت وزش باد در ساعت بعدازظهر، در بیابان های حاشیه شمال و شمال شرقی دشت کاشان به خصوص نوش آباد، انتقال گردوخاک به برخی مناطق دو شهرستان دور از انتظار نیست.

ارغوانی گفت: کاشان با حداکثر دمای ۴۲.۸ در روز سه شنبه گرمترین شهرستان استان اصفهان بود که چهارشنبه نیز با دو درجه افزایش دما گرمترین روز هفته جاری رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: با توجه به شدت گرما و آثار زیانبار آن به شهروندان به ویژه گروه سنی کودکان و سالمندان توصیه می شود با تنظیم برنامه کاری خود، در فاصله ساعت ۱۰ تا ۱۸ که ساعت اوج گرمای روزانه است از خانه خارج نشوند، همچنین از لباس روشن، کرم ضدآفتاب، عینک و ماسک استفاده کنند.

ارغوانی افزود: با توجه به افزایش دما، از شهروندان درخواست می شود که مدیریت مصرف استفاده از منابع آب و برق را مورد توجه قرار داده تا باعث اختلال در ارائه خدمات نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي كاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‬‌زده متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت